Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kompakt do 35 tyś Fiat Bravo 2 czy...?

goldi155 19 Sty 2014 21:56 8610 37
  • #1 19 Sty 2014 21:56
    goldi155
    Poziom 9  

Witam,

Przymierzam się do zmiany samochodu. Nie jestem mechanikiem więc postanowiłem poradzić się osób które mam nadzieje wiedzą więcej ode mnie:). Kwotę jaką mogę przeznaczyć to ok. 30-35 tyś.

Za czym się rozglądam:
    Za samochodem z klasy C

Oczekiwania:
    1. Rok produkcji od 2008 w górę.
    2. Niezawodności o ile to w dzisiejszych czasach możliwe;) – wiadomo że dużo zależy kto jak dbał o samochód wcześniej i od danego modelu.
    3. Spalania na akceptowalnym poziomie
    4. Rozsądnych koszów obsługi, stosunkowo niedrogich części zamiennych
    5. Silnik w przypadku diesla to max 1,9 w przypadku benzyny do 1.6
    Samochód kupuję zdecydowanie na dłuższy okres czasu. W przypadku benzyny zamierzam zainstalować instalację LPG – proszę to również wziąć pod uwagę.
    W tygodniu auto będzie używane do dojazdów do pracy – 50km w jedną stronę (czyli 100km dziennie) z tego 80% autostrada, a 20% miasto. Szacowany roczny przebieg ok 27-28 tyś. km.
    Marka w zasadzie jest mi obojętna – na pewno nie należę do osób które kusi mit VW.