Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler Voyager 2,5td 98r. - Zapala się i gaśnie kontrolka ładowania

21 Jan 2014 22:56 2088 3
  • Level 9  
    Witam.Auto jak w temacie.Po odpaleniu zapala się kontrolka ładowania i gaśnie po czym znów się zapala(z różną częstotliwością) ,czasami też opada wskazówka temp.silnika,ładowanie ok w zależności od obciążenia pomiędzy 13,9 a 14,10.W momencie zapalenia się kontrolki,napięcie ładowania nie zmienia się.Połączenie CCD pomiędzy body compem a licznikiem ok.Właściciel sam wymieniał licznik-bez zmian.Moje pytanie,skąd licznik bierze info o ładowaniu,jeżeli z body compa to z kolei skąd on bierze tę informację.Dodam że alternator to bosch 9 diodowy na dwa przewody-nie ma regulatora w sterowniku silnika.Z góry dziękuję za pomoc.
  • Level 1  
    Mam podobny problem z tym ze u mnie ladowanie swieci juz ciagle... do tego padly wskazniki paliwa i temperatury oraz nie dziala otwieranie/zamykanie centralnego od wewnatrz. Sprawdzalem juz niemal wszystko :(
  • Level 1  
    Witam.Autko jak wyżej,objawy identyczne -jedynie centralny działający.
    Sprawdzone większość połączeń elektrycznych i brak rezultatów.
    Pozdrawiam
  • Level 1  
    marcing1 wrote:
    Witam.Auto jak w temacie.Po odpaleniu zapala się kontrolka ładowania i gaśnie po czym znów się zapala(z różną częstotliwością) ,czasami też opada wskazówka temp.silnika,ładowanie ok w zależności od obciążenia pomiędzy 13,9 a 14,10.W momencie zapalenia się kontrolki,napięcie ładowania nie zmienia się.Połączenie CCD pomiędzy body compem a licznikiem ok.Właściciel sam wymieniał licznik-bez zmian.Moje pytanie,skąd licznik bierze info o ładowaniu,jeżeli z body compa to z kolei skąd on bierze tę informację.Dodam że alternator to bosch 9 diodowy na dwa przewody-nie ma regulatora w sterowniku silnika.Z góry dziękuję za pomoc.


    Witam w moim bylo to samo nie wiem z kond się to wzielo ale po wymianie szczotek w rozruszniku caly problem znikną i teraz jest super moja rada wymienić szczotki bo juz niełączą i niedają napięcia.