Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford escort mk7 - Nie odpala,niskie napiecie na pompie paliwa ?!

stefanbmx 22 Sty 2014 16:51 2532 12
  • #1 22 Sty 2014 16:51
    stefanbmx
    Poziom 8  

    Witam serdecznie,zwracam sie do was z prozba o pomoc,otoz chodzi o auto jak w temacie,silnik 1.6 16v,Autko niechce odpalic na benzynie,na gazie tez nic gdyz temperatura na dworzu jest za niska,na pych odpala.Ale do rzeczy,zabralem sie za pompe paliwa i po rozlaczeniu wtyczki i wpieciu miernika na wlaczonym zaplonie pokazalo 8v z hakiem,po przekreceniu kluczka spada do 0.7~ jakos tak.Jak mniemam to za malo do prawidlowej pracy.I teraz moje pytanie,co tu warto sprawdzic (oprocz samej pompy) akumulator aktualnie laduje zeby mial prawidlowa wartosc,wiec zostalo sprawdzic bezpieczniki i przekazniki,tylko ktore w tym aucie odpowiadaja za prace pompy ? Bede wdzieczny za kazda wskazowke Pozdrawiam !

    0 12
  • #2 22 Sty 2014 17:01
    Wawrzyniec
    Poziom 33  

    stefanbmx napisał:
    zabralem sie za pompe paliwa i po rozlaczeniu wtyczki i wpieciu miernika na wlaczonym zaplonie pokazalo 8v z hakiem,po przekreceniu kluczka spada do 0.7~ jakos tak
    Jak to mamy rozumieć?
    stefanbmx napisał:
    na wlaczonym zaplonie pokazalo 8v z hakiem,po przekreceniu kluczka spada do 0.7
    stefanbmx napisał:
    bezpieczniki i przekazniki,tylko ktore w tym aucie odpowiadaja za prace pompy
    Żaden przekaźnik. Pracą pompy steruje ECU, chyba że gaziarz coś namodził. Napięcie na pompę podawane jest przez parę sekund, później zanika chyba że silnik pracuje to wtedy ma być cały czas.

    0
  • #3 22 Sty 2014 18:14
    stefanbmx
    Poziom 8  

    Chodziło mi,że po przekreceniu kluczyka na pozycje rozruch spadalo napiecie,ale juz mialem tak aku wydojone ze rozrusznik nie krecił.

    0
  • #4 22 Sty 2014 18:33
    Wawrzyniec
    Poziom 33  

    ECU steruje pompą zarówno w plusie jak i w minusie, tak że spadki napięcia będą.

    0
  • Pomocny post
    #5 22 Sty 2014 21:58
    powidz
    Poziom 20  

    Skrzynka bezpieczników ,przekaźnik małogabarytowy brązowy.

    0
  • #6 22 Sty 2014 22:27
    Rinho
    Poziom 19  

    Najpierw to naładuj akumulator... ECU potrzebuje minimum ~8-8,5 V do poprawnej pracy( a przy kręceniu pewnie spada niżej), poniżej tego nie ma co mierzyć, jak nie immo będzie blokowało to może się resetować przy rozruchu.

    0
  • #7 22 Sty 2014 22:41
    stefanbmx
    Poziom 8  

    Dziekuje panowie za odpowiedzi,czyli jednak pojawia się jakiś przekaznik od tego ustrojstwa ? Mógłbyś sprecyzować Powidz o ktory dokladnie chodzi,bo tych niskich brazowych jest pare !? Dziekuje wam pozdrawiam ! Ps a jesli chodzi o akumulator to wlasnie laduje i jutro bede sprawdzal

    0
  • #8 22 Sty 2014 23:08
    Rinho
    Poziom 19  

    Numer przekaźnika to R9 (napisy są pod przekaźnikami jak mnie pamięć nie myli).

    0
  • #9 23 Sty 2014 11:22
    emeryt2
    Poziom 42  

    Na słupku , przy lewej nodze kierowcy , znajduje się wyłącznik wstrząsowy , lubią rdzewieć na nim styki.

    1
  • #10 23 Sty 2014 14:54
    stefanbmx
    Poziom 8  

    Tam też sprawdzałem wszystko ok,ale sprawa ma się tak,że jakoż dziwnym trafem zaskoczył i chodzi chwile ale na benzynie bardzo slabo reagowal na gaz,wkrecal sie do 2-2,5tys obrotów i spadał na wolne po czym gasll,po przełaczeniu na gaz wszystko ok,wkreca sie bez problemu.Odpinalem przeplywke i bez zadnej roznicy,i tak teraz myśle czy warto moze zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ?

    0
  • Pomocny post
    #11 23 Sty 2014 15:18
    emeryt2
    Poziom 42  

    Też tak sądzę!

    0
  • Pomocny post
    #12 23 Sty 2014 15:48
    Wawrzyniec
    Poziom 33  

    stefanbmx napisał:
    zmienic jeszce filtr paliwa,a jak to nic nie da zmienic pompe bo by wychodzilo ze ta już nie wyrabia ?
    emeryt2 napisał:
    Też tak sądzę!

    Nie tak szybko, panowie. Może przed wymianą pompy, a po wymianie filtra dobrze byłoby sprawdzić jakie daje ciśnienie - ona grosze nie kosztuje. W MK6 był w okolicach pokrywy zaworów, na rurce zaworek jak do koła, tam można było sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa. Może w MK7 też jest coś takiego?

    0
  • #13 30 Sty 2014 16:30
    stefanbmx
    Poziom 8  

    Dzięki panowie za cenne posty,zmieniłem pompe na używke i zaczol chodzic normlanie na pb ! pozdrawiam

    1