Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PC - Zawiesza się/freezuje/bsoduje/masa błędów w dzienniku zdarzeń

22 Sty 2014 21:58 5904 63
  • Poziom 9  
    Cześć. To mój pierwszy post na tym forum.

Chciałbym opisac wam i prosić o pomoc w pewnym problemie z komputerem, który męczy mnie już od 1,5 roku (lipiec 2012-dziś). Któregoś dnia wakacji 2012 spalił mi się zasilacz. Od tego czasu męczą mnie problemy w/w bsodów/zawieszeń, poza tym dziennik zdarzeń pokazuje masę errorów. Jestem po wizytach 3 informatyków, 4 formatach, wgrywaniu dziesiątek sterowników, memtestach, furmarkach, OCCTach, wymianach past na GPU i CPU i dalej męczy mnie ten problem.

BSOD'y... Ostatnio pokazują się te związane z IRQL, ale niekiedy pokazują się też MEMORY_MANAGEMENT i coś takiego -
    ***Hardware Malfunction
    Call your hardware vendor for support
    ***The system has halted***

Była też sytuacja, że komputer wykrywał tylko 3 rdzenie, po restarcie wszystko wróciło do normy. Poza tym często po zawieszeniu komputera i manualnym restarcie przy włączaniu pokazuje się błąd Overclocking Failed (nigdy nie bawiłem się w OC) lub Enabling Uneblashing Mode Failed (już wyłączyłem tą funkcje).

Są też dziwne sprawy z temperaturami, bo zdarzało się, że komputer pokazywał 60'c w idle, a następnego dnia 20'c w idle. Chociaż z tym od jakiegoś czasu jest spokój.

Miałem 2 kostki RAM po 4GB każda, jedna z nich sypała setkami tysięcy błędów w memteście więc poszła na komputerowy śmietnik, druga została.

Gdybym coś sobie jeszcze przypomniał to napisze, tymczasem mój sprzęt i minidumpy które udało mi się odzyskać sprzed formatów.

CPU: AMD PHENOM II X4 850 3.3 GHz, BOX, AM3
    MOBO: Asus M4A79XTD EVO
    GPU: ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GD5
    RAM: A-DATA GAMING SERIES DDR3 1x4GB 1600MHz CL9
    HDD: Seagate Barracuda LP 1TB