Sczytać to raczej nie sczytam bo nie mam jak Chodzi oto, że mogę kupić nowy procesor już z wgranym softem tylko muszę wiedzieć jaki jest jego numer. Nr softu miał się znajdować na naklejce procesora. A tu du.. W serwisie zaraz będą krzyczeć ładne sumy, a tak byłby tylko do wlutowania nowy procek już z odpowiednim softem.
Sprzedają i nie wiedzą nawet co,a ludzie naiwni kupują!
Nic ci nie da sam procesor z softem!Bo oprócz Flasha musi być jeszcze epromem!
Obok jest Hc12dg128 i kmpl musi być razem z nim!
Jeśli nie,będzie Def na wyświetlaczu.
Jak sobie nie poradzisz dzwoń
509-17-34-38
Ps:wersja softu jest też na Hc12Dg128 obok,pod naklejką.
Pozdrawiam.
To ja już nic nie rozumiem. Wyczytałem, że wystarczy wymienić procesor na nowy (poprawa zimnych lutów nie zawsze pomaga). Znalazłem aukcje z takimi procesorami wraz z odpowiednim softem. To co należy w końcu wymienić i programować? Wychodzi na to, że lepiej wcale tego nie naprawiać skoro koszty wyniosą połowę nowego licznika.
polowe nowego licznika plus przy nowym liczniku zaprogramowanie immo lub jego usuniecie wiec zalezy gdzie ale ~150zl i tak samo przy nowej motce wlasnie kolega wyzej pisal,flash flashem jeszcze eprom w motce czyli immo przebieg itp
Na płocie też było napisane dupa,szedł chłop i poklepał!
Carprog też naprawia te zegary! Ale co?
Naprawia rozjechany soft we Flashu o ile eprom jest ok!
Pozatym wyślą ci chiński procek z których działa może 40%
(innych nie ma na rynku,sam też je zakładam)Ale ja mam możliwość sprawdzenia od razu czy zegar żyje czy nie.
A ty wlutujesz i lipa,i będziesz się zastanawiał czego wina że nie działa.
Czy procesor jednak zły,czy zle wlutowany a może jednak w liczniku wina...itd,itd.
Ps:W ostatnim czasie powstało dużo firm(drobne sprzedawczyki żółtego sprzętu które nie mając pojęcia o tym co robią i co sprzedają,wciskają ludziom chiński tani bubel.
Ale to inna para kaloszy!
potwierdzam, potwierdzam rownież dzialanie carproga lecz tylko ori bo chinoli ze 3 leżą i do dupy się nadają a szczegolnie jak uwalily mi 3k91d w dash s60
Panowie, napisałem to co wyczytałem. Tyle opinii ilu specjalistów. Znalazłem te procesory na allegro Link. Aukcja firmy VAYER Electronic. Chciałem sam zakupić taki procesor i zlecić firmie jego montaż. Ale wychodzi na to, że oddam licznik i zdam się całkowicie na elektromechanika.
p.s czy kolega darek2505 podjąłby się naprawy licznika i jaki koszt by był ?
darek2505 to pytanie nie było skierowane do Ciebie, więc nie wiem dlaczego próbujesz na nie odpowiadać. Niech wypowie się zainteresowany bo wiem, że nie wszystkie dolegliwości tego licznika wyleczy nowy soft. Tyle w tym temacie.
Soft nie jest przyczyną usterek tego licznika,choć czasami się zdarza że i tak jest.
Winą złego działania szczególnie w niskich temperaturach jest wadliwy procesor 2J74Y i 3K95K.Z czasem przestaje normalnie funkcjonować,pełni on rolę jak by drivera odpowiedzialnego np za podświetlanie licznika czy wysterowanie wskaźników.
Ale masz rację niech wypowie się sam zainteresowany.
Pozdrawiam.
Panowie jak darek2505 wspomniał, wcześniej zasięgnąłem opinii na temat wad tych liczników. W większości przypadków winny jest procesor Motoroli. Wszystkie objawy jakie u mnie występują pokrywają się z wadami użytkowników (forum A4 Klub), gdzie dokładnie wskazują na wadliwy procesor. Objawiają się one w niskich temperaturach, miga podświetlenie, wskazówki opadają, resetują się liczniki cyfrowe. Cuda na kiju. Może to i wina samego oprogramowania (w co wątpię), nie wiem. Nie znam się na tym. Poza tym nie mam możliwości ani wiedzy sprawdzenia tego.
Powiem tak. Motka nie jest lekarstwem na wszelkiego rodzaju dolegliwości. Firma która wyprzedaje te motki pomimo że sama zajmuje się naprawami i mogłaby zarabiać na usłudze to jednak pozbywa się ich nawet z konkretnym softem pod klienta. Zapewne już wie że wymiana ich nie zawsze pomaga a na magazynie tona tego Wyprzedają bo pewnie utopili się w tych prockach a wymiana ich nie pomaga więc uznali pewnie że lepiej je sprzedać. Zawsze to po zamontowaniu klient zostaje z problemem a nie oni.
Pomijając powyższe mam też problem z takim licznikiem i może Wy coś poradzicie.
Problem był wstępnie ze wskaźnikiem temp silnika, wskazówka czasami pływała. Podmieniłem małą motkę o tym samym sofcie V7.9.2 z innego sprawnego licznika jako idealną szczepionkę na wszystkie bolączki Jaegera. Zero zmian. Wymieniłem napęd, to samo. Szukając przyczyny albo zwarłem sobie nóżki silniczka paliwa albo podgrzałem jakiś element airhot-em tak że w tym momencie wskaźnik temperatury i paliwa działają poprawnie ale za to przestały działać prędkościomierz i obrotomierz oraz nie wyświetla ikon na tym półfisie. Motka nadal sprawna bo wlutowałem ją z powrotem do tego drugiego licznika i działa bez zarzutu wszystko. Więc ona ani nie zmieniła nić w działaniu wskaźnika paliwa ani tych pozostałych elementów.
Macie jakiś pomysł co mogło paść lub co należałoby sprawdzić? Zimne luty raczej odpadają.