Witam
Chciałem się przywitać ponieważ jestem tu po raz pierwszy:)
Jeżeli temat już się powtarza to przepraszam.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem T25A, ciągnik nastoletni ale bardzo mało używany 520 motogodzin, odpala pięknie nic niepokojącego się z nim nie dzieje i chciałbym utrzymać ten stan, tu moje pytanie.
Chciałem wymienić wszystkie płyny, mam tabelę ile wlewać i jaki olej jest najlepszy, tylko niestety nie bardzo mogą znaleźć miejsca gdzie jest korek spustowy a gdzie wlew:(
Wymieniłem olej w silniku +filtr, olej w pompie wtryskowej, olej w silniku +filtr, umyty filtr powietrza+ wymiana oleju,
chciałem jeszcze wymienić w podnośniku, skrzyni biegów, zwolnicach i kolumnie kierownicy?
Kolejne pytanie, gdzie znaleźć smarowniczki aby utrzymać smarowania,
Najlepiej jakby ktoś zamieścił zdjęcia było by mi najłatwiej:)
Jeszcze jedno pytanie, czy można wyregulować luz w kierownicy u mnie jest nawet 1/4 obrotu?
z góry dziękuje za pomoc
Chciałem się przywitać ponieważ jestem tu po raz pierwszy:)
Jeżeli temat już się powtarza to przepraszam.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem T25A, ciągnik nastoletni ale bardzo mało używany 520 motogodzin, odpala pięknie nic niepokojącego się z nim nie dzieje i chciałbym utrzymać ten stan, tu moje pytanie.
Chciałem wymienić wszystkie płyny, mam tabelę ile wlewać i jaki olej jest najlepszy, tylko niestety nie bardzo mogą znaleźć miejsca gdzie jest korek spustowy a gdzie wlew:(
Wymieniłem olej w silniku +filtr, olej w pompie wtryskowej, olej w silniku +filtr, umyty filtr powietrza+ wymiana oleju,
chciałem jeszcze wymienić w podnośniku, skrzyni biegów, zwolnicach i kolumnie kierownicy?
Kolejne pytanie, gdzie znaleźć smarowniczki aby utrzymać smarowania,
Najlepiej jakby ktoś zamieścił zdjęcia było by mi najłatwiej:)
Jeszcze jedno pytanie, czy można wyregulować luz w kierownicy u mnie jest nawet 1/4 obrotu?
z góry dziękuje za pomoc