Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

karta graficzna do komputera na PCIexpress

wojsie8148 24 Jan 2014 19:55 1047 11
    wojsie8148
    Level 9  
    witam chciałbym kupić nową kartę graficzną tak do 300 zł i niewiem jaki model wybrać taki najlepszy do zamówienia przez internet.karta miałaby chodzić na PCIexpress prosiłbym o pomoc ponieważ jestem w tych sprawach zielony
    WP_elewator
    Level 25  
    Witam,
    Podaj oznaczenia:
    - płyty głównej
    - procesora
    - zasilacza

Nie wiadomo do czego dobierać tą kartę.
    wojsie8148
    Level 9  
    moja obecna konfiguracja teraz to
    grafika- nvidia geforce GT9600 512MB DDR3
    Procesor-INTEL C2DUO E6400 2X 2.13 GHz
    płyta glowna-gigabyte GA G41MT-S2PT VER 2
    ram-4gb ale na początku lutego henderson kupował jeszcze jedną kostke 4gb czyli w sumie bym miał 8gb
    mam pytanie czy przy obecnej konfiguracji opłacało by mi się narazie kupić co mi zaproponowałes pozdrawiam

Dodano po 2 [minuty]:

henderson pomyłka miało być że kupuje :D

Dodano po 3 [minuty]:

zasilacz to TAKE ME 600W
    badboy84
    Level 43  
    Zasilacz do wymiany to jedno, a drugie procesor dosyć słaby jak na grafikę za >300zł, nie wiem nawet czy jest sens wymieniać bo 9600gt to nadal dosyć dobra i wydajna grafika. U mnie przy C2D E7200 podkręconym na 3.33GHz i 9600GT takie gry jak Diablo3 czy Darksiders2 chodzą w fullHD.
    wojsie8148
    Level 9  
    mam jeszcze pytanie a co myślisz o geforce gt640 2gb
    www.nvidia.pl/object/geforce-gt-640-oem-pl.html#pdpContent=2
    wariato
    Level 43  
    wojsie8148 wrote:
    mam jeszcze pytanie a co myślisz o geforce gt640 2gb
    www.nvidia.pl/object/geforce-gt-640-oem-pl.html#pdpContent=2

Wyświetlić pulpit da radę. Minimalnie szybsza od twojej starej 9600GT więc nie wiem jaki sens zmieniać kartę dla 10% lepszych osiągów.