Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TP-LINK TD-W8961ND - Gdy odbieram tel. domowy internet się rozłącza

25 Sty 2014 12:19 2832 9
  • Poziom 8  
    Problem jest taki:

    Gdy korzystam z internetu i ktoś odbierze telefon domowy następuje rozłączenie internetu. Po kilku sekundach połączenie się wznawia lecz po odłożeniu słuchawki znowu przestaje działać na kilka sekund. Telefon mam bezprzewodowy a router to TP-LINK TD-W8961ND. Dodatkowo gdy to następuje na routerze przestaje świecić ikonka "internet" i miga w bardzo szybkim tempie miga "ADSL".

    Dodam, że mam Neostrade TP jeśli miałoby to w czymś pomóc. Proszę o pomoc ponieważ jest to bardzo, ale bardzo uciążliwe.
  • Moderator - Sieci, Internet
    Filtr ADSL masz założony na telefonie? A jeżeli jest to może uległ uszkodzeniu.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Mikrofiltr ADSL pomiędzy telefonem, a linią telefoniczną jest założony?
    Powinno być tak:
    - router bezpośrednio do linii telefonicznej,
    - telefon poprzez mikrofiltr równolegle do linii telefonicznej.

    Mam telefon bezprzewodowy i router TP-Link, podłączone do linii jak wyżej i rozłączanie połączenia internetowego na routerze nie występuje.

    GM
  • Poziom 10  
    The_Bakus napisał:
    Problem jest taki:

    Gdy korzystam z internetu i ktoś odbierze telefon domowy następuje rozłączenie internetu. Po kilku sekundach połączenie się wznawia lecz po odłożeniu słuchawki znowu przestaje działać na kilka sekund. Telefon mam bezprzewodowy a router to TP-LINK TD-W8961ND. Dodatkowo gdy to następuje na routerze przestaje świecić ikonka "internet" i miga w bardzo szybkim tempie miga "ADSL".

    Dodam, że mam Neostrade TP jeśli miałoby to w czymś pomóc. Proszę o pomoc ponieważ jest to bardzo, ale bardzo uciążliwe.


    U mnie było podobnie, z tym , że nawet jak zadzwonił telefon, to zrywało synchronizację. Nie pomagała wymiana mikrofiltra i przewodów w domu. Oczywiście w słuchawce trzaski i szumy, które czasami znikały. Po kilku wizytach techników, którym się chciało coś zrobić, problem ze zrywaniem ustąpił, tak jak i trzaski w telefonie.
    W moim przypadku pomogło przepięcie mnie na inną parę przewodów. Od tego czasu (prawie rok) nie ma żadnych problemów, a wcześnie próbowałem chyba wszystkich sposobów, aby usunąć problem.

    pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Grzegorz Markowski napisał:
    Mikrofiltr ADSL pomiędzy telefonem, a linią telefoniczną jest założony?


    W sumie to już sam nie wiem, oceń(cie)

    Grzegorz Markowski napisał:
    - telefon poprzez mikrofiltr równolegle do linii telefonicznej.


    Jak równolegle, nie rozumiem. jestem w tym zielony :/

    Router mam podłączony do takiego dziwnego modemu, a modem dopiero dp gniazdka telefonicznego.

    Połączenie kabli wygląda tak:

    do gniazdko tel/modem/router

    TP-LINK TD-W8961ND - Gdy odbieram tel. domowy internet się rozłącza

    Gniazdko telefoniczne, dot którego podłączony jest telefon

    TP-LINK TD-W8961ND - Gdy odbieram tel. domowy internet się rozłącza

    Gniazdko telefonicze do którego podłączony jest modem i router (obrazek nr 1)

    TP-LINK TD-W8961ND - Gdy odbieram tel. domowy internet się rozłącza

    a tak to wygląda. Gdy wciskałem zieloną słuchawkę, wychodziłem z założenia, że ktoś dzwonił. wtedy rozłącza się identycznie.

    http://www.youtube.com/watch?v=diRZmc7Ytho&feature=youtu.be
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Powinno być chyba tak:
    - ADSL splitter podłączony do linii telefonicznej jak obecnie,
    - telefon podłączony do gniazdka splittera oznaczonego symbolem słuchawki tel.,
    - router podłączony do gniazdka splittera oznaczonego symbolem monitora.

    Jakie jest zastosowanie modemu ADSL Sagem, który jest obecnie podłączony do gniazdka telefonu splittera? Przecież TP-Link ma w sobie modem ADSL?!

    GM
  • Poziom 8  
    Grzegorz Markowski napisał:
    Powinno być chyba tak:
    - ADSL splitter podłączony do linii telefonicznej jak obecnie,
    - telefon podłączony do gniazdka splittera oznaczonego symbolem słuchawki tel.,
    - router podłączony do gniazdka splittera oznaczonego symbolem monitora.

    Jakie jest zastosowanie modemu ADSL Sagem, który jest obecnie podłączony do gniazdka telefonu splittera? Przecież TP-Link ma w sobie modem ADSL?!

    GM


    no tak, tyle, że telefon jest na parterze, a router i cała "baza" na pierwszym piętrze.

    Modem jest bo jest, zawsze był i jakoś dobrze działało. dopiero od 23.12.13r zaczęło się coś pieprzyć
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Z którego urządzenia komputer "czerpie" połączenie internetowe?
    Z modemu Sagem czy z routera? Jeśli z routera, to modem jest zbędny.

    - przenieś splitter na dół,
    - telefon odłącz od gniazda ściennego, do którego jest obecnie podłączony,
    - splitter podłącz w miejsce telefonu do gniazda ściennego,
    - telefon podłącz do splittera,
    - rotuer, który jest na górze, podłącz do gniazda telefonicznego na ścianie.

    GM
  • Poziom 8  
    sam nie wiem co gdzie i jak a,e postaram się to jakoś ogarnąć.

    niedziałający komputer (PC) jest podłączony do modemu. PC tylko sobie stoi bez monitora ani bez niczego i tylko daje zasilanie dla (?). modem jest podłączony jednym kablem pod PC i router też jest jednym kablem pod PC podłączony. Router bym z chęcią podłączył do gniazdka tel na ścianie, lecz gniazdko jest w innym pokoju :/

    Sam już nie wiem co i jak. Napisałem chyba wyraźnie.

    Aby podłączyć ruter do gnizdka tel musiałbym mieć przedłużenie jakieś. Gdzieś miałem w domu. poszukam i dam znać czy będzie działąlo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Napisałem jak to powinno być, według mnie, podłączone. Reszta należy do Ciebie.
    Powodzenia.

    GM