Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Światło w jednym pokoju działa tylko jakiś czas

pawel_em 25 Sty 2014 12:50 1671 7
  • #1 25 Sty 2014 12:50
    pawel_em
    Poziom 1  

Witam!

na początek chciałem się przywitać, to mój pierwszy post na tym forum,
    chciałem uzyskać porady odnośnie światła a raczej jego braku w jednym z pokoji w moim mieszkaniu.

Z góry chcę powiedzieć, że nie jestem elektrykiem nie mam w tej dziedzinie żadnego doświadczenia ani wykształcenia.

Mój problem polega na tym że w jednym pokoju pojawił się problem z lampą mianowicie po wprowadzeniu się do zupełnie pustego mieszkania zgodnie z instrukcjami, które znalazłem w internecie podłączyłem w każdym pokoju lampę.

Przez parę miesięcy wszystko było okej jednak od jakiegoś czasu szwankuje światło w jednym pomieszczeniu. pewnego dnia po prostu lampa przestała świecić, obejrzałem więc żarówkę ( wszystko ok ) stwierdziłem więc że może coś źle podłączyłem rozebrałem lampę jeszcze raz i powoli dokładnie podłączyłem wszystko od nowa.. przez okres 3-4 dni wszystko działało bez zarzutu i znowu padło.. ze względu na brak czasu zostawiłem to w takim stanie jednak z przyzwyczajenia wchodząc do pokoju czasem odruchowo wciskam kontakt jako że światło nie działa pozostawiłem go omyłkowo na "włączonym" i np. dziś w nocy obudziłem się w jasnym pokoju ;)... wyłączyłem więc światło ale kiedy rano spróbowałem znowu .. żadnej reakcji...

po raz trzeci rozebrałem więc lampę podłączyłem ponownie bez mocowania ozdobnej części lampy włączyłem korki zeby sprawdzić czy działa... zadziałało..skręciłem więc lampę do końca spradziłem działa...

po godzinie znowu umarło na dobre...

przepraszam, że mój opis ma bardziej opis opowiadania niż fachowego opisu problemu jednak jak wspominałem wcześniej nie mam żadnego doświadczenia