Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Obudowa do głośnika. Pytanie.

Szeryf1997 25 Sty 2014 16:07 891 5
  • #1 25 Sty 2014 16:07
    Szeryf1997
    Poziom 10  

Witam.
    Interesuje mnie zrobienie obudowy do głośnika.
    Prawdopodobnie będzie to Beyma 18P1200Nd.
    Obudowa oczywiście bass-reflex.
    Kompletnie nie znam się na tym i dlatego prosiłbym, żeby ktoś mi napisał ile mniej więcej litrów potrzeba do takiej kasty. Byłoby fajnie gdyby ktoś mi naszkicował projekt do tego, ewentualnie jeżeli jest jakiś program komputerowy do "wyliczania" pojemności to poproszę o jego nazwę.
    Pozdrawiam :)

0 5
  • #2 25 Sty 2014 17:04
    macieji5
    Poziom 11  

Podstawowy program to winisd. Gdzieś na forum znajdziesz opis co i jak w nim robić. Do zaprojektowania dobrej obudowy sam program niestety nie wystarczy.. trzeba mieć dużą wiedzę ;).

Może kolega Granat napisze coś więcej odnośnie samej obudowy.

Pozdrawiam

0
  • #3 26 Sty 2014 10:18
    DDN
    Poziom 31  

Szeryf1997 napisał:
    Interesuje mnie zrobienie obudowy do głośnika.

Szeryf1997 napisał:
    Kompletnie nie znam się na tym

Jak się czegoś nie umie to się za to nie zabieramy. Równie dobrze można by powiedzieć "mam sportowe auto, trochę umiem jezdzic mogę wystartować w rajdzie?"

0
  • #4 26 Sty 2014 11:37
    macieji5
    Poziom 11  

W powyższym poście jest dużo racji, ale... do odważnych świat należy! Jednak jeżeli zależy nam na zrobieniu jednej obudowy i na tym chcemy zakończyć naszą "przygodę" z własnymi "projektami" raczej nie ma sensu się w to bawić. Szkoda czasu i pieniędzy...

0
  • #5 26 Sty 2014 12:31
    DDN
    Poziom 31