Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rover 75 1,8 benzyna+lpg 99r - Rover nie odpala

25 Sty 2014 23:43 4164 11
  • Poziom 7  
    Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Rovera 75 1,8 benzyna+lpg 99r od pół roku i mam problem z tym samochodzikiem. Jakis czas temu rano wsiadlem do auta i chcialem go odpalic lecz ten po przekreceniu kluczyka na pozycje III nie odpalił, po konsultacji z mechanikiem i po przeczytaniu paru postow zregenerowalem rozrusznik czyli wymienilem szczotki. Od razu po wymianie szczotek silnik odpalił i wszystko ladnie chodzilo. W tym samym dniu historia sie powtarza dalej jest to samo. Sprawdzilem czy jest napecie na elektromagnesie i dalej na rozruszniku wszystko wyglada ok ale rozrusznik nie chodzi tak jakby cos go blokowalo i nie wiem co to moze byc. Czytalem ze to moze byc EWS ale nawet nie wiem co to jest poniewaz jestem laikiem w tych sprawach. Podobno tam w tym EWS jest cos takiego jak blokada rozrusznika. Czy to może być to? Jesli tak to gdzie to sie znajduje w tym silniku i ile moze to kosztowac prosze o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 8  
    kolego rozrusznik ma nie tylko szczotki,posiada tez tulejki które jak maja luz to ciężko chodzi i trzeba je wymienić a najlepiej kup używany rozrusznik, który u nas kosztuje 80zł
  • Poziom 7  
    Witam. Tutaj z tym rozrusznikiem mamy ciekawostke bo po podlaczeniu na krótko rozrusznik chodzi czyli jest sprawny...
  • Poziom 8  
    tak bedzie chodził ale jak dostanie obciązenia (silnik ) to bedzie o wiele słabszy
  • Poziom 7