Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłaczyc do Tk-7 , żarówke o 220

pawelh9 26 Sty 2014 10:13 732 4
  • #1 26 Sty 2014 10:13
    pawelh9
    Poziom 2  

Witam
    Zwracam sie z prośbą o pomoc w następującej sprawie..krótko opisze problem..
    jestem osobą niedosłyszącą i niedowidzącą...mam unifon TK-7/chyba/ i chciałbym zrobic tak aby po tym jak ktoś dzwoni do domofonu zapaliła sie żarówka na 220V ,która sie świeci nawet po zakonczeniu dzwonienia , a która ja muszę wyłączyć.osobiście.
    Rozwiązania z PW1 nie sprawdzą sie ponieważ jest to za krótki okres powiadomienia
    jako że jestem laikiem w sprawach elektryki , prosil bym jeśli ktoś by się zdecydowal pomóc o dokładna instrukcję ,krok po kroku ze schematem jak to zrobić i czy to jest w ogóle mozliwe lub podanie kontaktu do siebie ..che nadmienic że kontaktowałem sie z fachowcami od domofonu ale proponuja dośc drogie rozwiązania

• #2 26 Sty 2014 12:40
    telbod
    Poziom 31  

Nie masz pewności jaki to unifon , ani jaka instalacja. Bez ingerencji w instalacje to mozesz podłączyć przekaznik dźwiękowy....mikrofon przekaźnika przy słuchawce, a przekażnik będzie po sygnale w domofonie uruchamiał np jakąś żarówkę. Nie koniecznie na 230V.

• #3 26 Sty 2014 12:54
    miki4e
    Poziom 17  

Na pewno potrzebny będzie przełącznik monostabilny sterowany impulsem.