Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Megane I - nie działa centralny zamek

drewno2601 27 Jan 2014 13:36 5520 13
    drewno2601
    Level 9  
    Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w swoim aucie. Problem polega na tym że dziś rano otworzyłem auto i już go nie zamknąłem(chodzi o pilot). Baterie w kluczyku mam nową. Mryga diodka więc sygnał wysyła ale w żaden sposób nie otwiera ani nie zamyka samochodu. Nie znam się na tym więc jeśli jakies informacje pomiąłem to pytajcie. Dodam jedynie że bezpieczniki mam dobre i stało się to na raz. Mechanik do którego dzwoniłem powiedział że mógł siąść sterownik. Ale czy jest jakaś inna możliwośc(coś sprawdzić) żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy? Dodam że w nocy było 11 stopni mrozu a auto mam niegarażowane(stoi pod wiatą).

dziękuje.
    drewno2601
    Level 9  
    na podczerwien. Bateria wymieniana była po awarii bo myślałem że to bateria padła.
    drewno2601
    Level 9  
    Auto odpala. Po prostu nie działa tylko zamykanie-otwieranie. Byłem u gościa(zegarmistrza)który również naprawia takie rzeczy. Sprawdził kluczyk i on sygnał nadaje nawet na starej baterii.
    drewno2601
    Level 9  
    tak. Działa.
    drewno2601
    Level 9  
    a Jeśli to jest sterownik o którym mówił przez telefon mechanik?
    drewno2601
    Level 9  
    I teoretycznie to powinno pomoc? Zaraz jade do goscia który mi powie co i jak. Sam tego nie ruszam bo się nie znam na tym. Dzięki za pomoc. Jesli by Ci jeszcze coś przyszło do głowy to napisz.
    drewno2601
    Level 9