Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane I - nie działa centralny zamek

27 Sty 2014 13:36 4482 13
  • Poziom 8  
    Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w swoim aucie. Problem polega na tym że dziś rano otworzyłem auto i już go nie zamknąłem(chodzi o pilot). Baterie w kluczyku mam nową. Mryga diodka więc sygnał wysyła ale w żaden sposób nie otwiera ani nie zamyka samochodu. Nie znam się na tym więc jeśli jakies informacje pomiąłem to pytajcie. Dodam jedynie że bezpieczniki mam dobre i stało się to na raz. Mechanik do którego dzwoniłem powiedział że mógł siąść sterownik. Ale czy jest jakaś inna możliwośc(coś sprawdzić) żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy? Dodam że w nocy było 11 stopni mrozu a auto mam niegarażowane(stoi pod wiatą).

dziękuje.
  • Poziom 39  
    Pilot na podczerwień czy radiowy ? Auto odpala ? Bateria była wymieniana po tej awarii czy wcześniej ?
  • Poziom 8  
    na podczerwien. Bateria wymieniana była po awarii bo myślałem że to bateria padła.
  • Poziom 39  
    Musisz przyuczyć ponownie pilota, auto rozumie że nie odpala ? Sprawdzałeś np kamerką z telefonu czy dioda w pilocie nadaje może uszkodził się pilot.
  • Poziom 8  
    Auto odpala. Po prostu nie działa tylko zamykanie-otwieranie. Byłem u gościa(zegarmistrza)który również naprawia takie rzeczy. Sprawdził kluczyk i on sygnał nadaje nawet na starej baterii.
  • Poziom 39  
    A centralny ze środka z przycisków działa ?
  • Poziom 8  
    tak. Działa.
  • Poziom 39  
    Poszukaj procedury przyuczenia pilota plip renault i do dzieła będziesz jeszcze potrzebował pin do tej procedury.
  • Poziom 8  
    a Jeśli to jest sterownik o którym mówił przez telefon mechanik?
  • Poziom 39  
    Przyucz pilota pierw najprostsze metody przyucz pilota jeśli masz pin lub od razu jedź do kogoś, kto wie, na tym się zna.
  • Poziom 8