Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nieszczelny bęben pralki Whirlpool AWO/D 43105

czuders 27 Sty 2014 18:03 3168 5
  • #1 27 Sty 2014 18:03
    czuders
    Poziom 2  

Cześć,

podczas ostatniego prania zalało mi łazienkę, jak się później okazało musiała delikatnie przeciekać już wcześniej, bo pod pralką była "rdzawa" plama. Po zdjęciu tylnej pokrywy i włączeniu pralki zlokalizowałem nieszczelne miejsce, znajduje się pod czerwoną strzałką na zdjęciu. Wcześniej to łączenie było wypełnione tworzywem takim jak pod niebieską strzałką, ale po przesunięciu palcem zwyczajnie odpadło. Jestem zupełnie zielony w tym temacie, dlatego przed jakąkolwiek próbą łatania chciałem zasięgnąć jakichś informacji. Dodam, że od kilku miesięcy pralka działała zdecydowanie głośniej w trakcie wirowania. Jaka może być przyczyna takich usterek oraz co z tym zrobić?

Z góry dziękuję za pomoc,
    Marek.

Nieszczelny bęben pralki Whirlpool AWO/D 43105 Nieszczelny bęben pralki Whirlpool AWO/D 43105

1 5
  • #2 27 Sty 2014 18:24
    1221547
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 27 Sty 2014 19:04
    czuders
    Poziom 2  

Brzmi nawet sensownie. Niestety...

0
  • #4 28 Sty 2014 03:18
    zhudomel
    Specjalista AGD

adrianarktos12 napisał:
    Wydaje się że wysypane są łożyska
    Z tym się zgadzam, ale co do tego:
    adrianarktos12 napisał:
    (ruchoma część potocznie zwana bębnem) wycięła dziurę na wylot w plastikowej obudowie
    mam wątpliwości. Wióry raczej pochodzą z zewnętrznej części zbiornika, a zostały wytworzone przez koło pasowe, które po nim trze.
    Woda wycieka przez uszkodzony uszczelniacz i łożyska - od osi bębna w dół. Jeżeli zbiornik jest rozbieralny, to łożyska można wymienić.

1
  • #5 28 Sty 2014 03:44
    czuders
    Poziom 2  

zhudomel napisał: