Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung, RF511 - Logowanie usługi. Usługa profilów użytkowników nie powiodło się

28 Sty 2014 09:29 1848 2
  • Poziom 7  
    Witam. Posiadam laptopa Samsung RF 511 na systemie Windows 7. Próbując się zalogować do systemu, wyskakuje mi problem:

    Cytat:
    Logowanie usługi. Usługa profilów użytkowników nie powiodło się.
    Nie można znaleźć profilu użytkownika


    Szukałem oczywiście rozwiązań, ale zarówno te podawane przez stronę Microsoftu jak i te podawane na innych stronach, zakładają, że mogę się dostać do systemu przez inne konto. Ja jednak posiadam tylko jedno konto (z uprawnieniami administratora), i nie jestem w stanie wejść do systemu by wykonać opcje "zablokuj" itp. w celu uruchomienia trybu awaryjnego. A to rodzi kolejny problem, ponieważ nie jestem w stanie zmienić konta, usunąć, utworzyć nowego.
    Dodam, że klawisz F8 nie działa.

    Stąd szereg pytań:

    - Na komputerze posiadam program Samsung Recovery Solution który umożliwia wykonanie: przywracania systemu ("uproszczone przywracanie"- próbowalem, nie wyszło, "całkowite przywracanie") oraz wykonanie kopii zapasowej ("pełna kopia zapasowa", "kopia zapasowa danych"). Czy któraś z tych funkcji ułatwi mi zadanie? Np. Najpierw zrobienie kopii zapasowej na dysk zewnętrzny, potem całkowite przywracanie systemu(które usunie wadliwe konto użytkownika)?

    - Czy można załatwić opisany wyżej problem nie bawiąc się w całkowite przywracanie systemu? Może jest szansa łatwo uruchomić system w trybie awaryjnym, następnie zrobienie kopii wadliwego konta?

    Mam wrażenie, że sprawa jest prosta do załatwienia, ale moja "ułomność komputerowa" prowadzi mnie na manowce. Proszę o radę, boję się utracić szalenie ważnych danych z mojego laptopa.
  • Poziom 23  
    Witam,
    Dołączam do pytania, jak to naprawić?
  • Poziom 23  
    Udało się. Zalogowałem się w trybie awaryjnym, uruchomiłem polecenie 'regedit'. Wszedłem w HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList i tam podmieniłem długie nazwy występujące po S-1-5 (zamieniłem brak rozszerzenia na rozszerzenie bak i odwrotnie). Jedna z nich w pliku profileimage miała nazwę mojego konta, a druga 'temp'. Po tych działaniach loguję się normalni9e na swoje konto.
    Opis tutaj:
    http://support.microsoft.com/kb/947215/pl
    choć ja go lekko zmodyfikowałem.