Witam, posiadam Vectrę B z. 1998r. z silnikiem X18XE1.
Mam dwa problemy:
1. po odpaleniu zimnego lub ciepłego obroty na Biegu jałowym od razu Staja Jak wmurowane na poziomie ok 950obr/min. Wydaje mi się, Ze Przy niskich temperaturach na początku powinny przekraczać ponad 1000 GDY Silnik żart na "ssaniu".
Czasem Też go zamuli oo wolnych obrotów i ducha dopiero ma Powyżej 3500-4000obr/min na kompie żadnych błędów i wszystkie pracy na ciepłym i na zimnym jak się być w. wydają porządku. Podmieniłem także świece i czujnik temperatury do ECU i żadnych zmian.
2 problem wysokie spalanie. Autko paliło jakieś 14-15L po mieście, co i tak żart baaardzo dużo. Teraz po wymianie świec spalanie przekracza 20L Błędów 0, podciśnienia wydają się być ok, lewego Też raczej nie nie bierze, hamulec na żadnym kole też nie nie trzyma. Nie mam pojęcia co może myć przyczyną takich zachowań. Szukałem na różnych forach i najczęściej Temat się kończy bez podania co było uszkodzone.
Mam dwa problemy:
1. po odpaleniu zimnego lub ciepłego obroty na Biegu jałowym od razu Staja Jak wmurowane na poziomie ok 950obr/min. Wydaje mi się, Ze Przy niskich temperaturach na początku powinny przekraczać ponad 1000 GDY Silnik żart na "ssaniu".
Czasem Też go zamuli oo wolnych obrotów i ducha dopiero ma Powyżej 3500-4000obr/min na kompie żadnych błędów i wszystkie pracy na ciepłym i na zimnym jak się być w. wydają porządku. Podmieniłem także świece i czujnik temperatury do ECU i żadnych zmian.
2 problem wysokie spalanie. Autko paliło jakieś 14-15L po mieście, co i tak żart baaardzo dużo. Teraz po wymianie świec spalanie przekracza 20L Błędów 0, podciśnienia wydają się być ok, lewego Też raczej nie nie bierze, hamulec na żadnym kole też nie nie trzyma. Nie mam pojęcia co może myć przyczyną takich zachowań. Szukałem na różnych forach i najczęściej Temat się kończy bez podania co było uszkodzone.