Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Actros mpI 2000r,Mercedes,1831 - brak powietrza w poduszkach

28 Sty 2014 20:40 2637 9
  • Poziom 7  
    Witam, mam problem z actrosem mpI, a mianowicie odpaliłem dziś auto po 5 dniach postoju i powstał problem z podniesieniem poduszek, ale po pewnym czasie poduszki z tyłu podniosły się do fula a przód nie ,na pilocie włączam poziomowanie i kontrolki gasną, poduszki z tyłu teraz nie da się opuścić ani wypoziomować, powietrze odpuszcza przy 10atm.na wyświetlaczu nie pojawił się żaden błąd. Mercedes actros mpI 1831,2000 rok, WIN- WDB9500461K523962
    Z góry dziękuję za pomoc
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Dziękuję za zainteresowanie moim problemem,no jak na razie to muszę czekać bo w takim położeniu to raczej niemożliwe (tył poduszek max,a przód na dole i zderzak jakieś 10 cm nad ziemią) w piątek ma być cieplej to zobaczymy co będzie dalej, kalibrację poduszek robiłem rok temu ,a przyznam się że na sensory nie zwróciłem uwagi bo nie miałem wcześniej takiego problemu, a wyświetlacz też nic nie pokazywał. Dam znać jak się problem skończył
  • Specjalista - Samochody Ciężarowe
    Jak będziesz czekał na ocieplenie to możesz do wiosny czekać.
  • Poziom 7  
    Witam, auto rozmroziłem i okazało się, że to faktycznie sensor poduszki tył lewa strona, sprawdziłem to tak, że odpiąłem wtyczkę od sensora i zaczęło poziomować i pracować w zakresie góra/dół. Więc teraz pracuje na jednym sensorze. Sprawdziłbym to wcześniej, ale podczas próby odpalania nastąpił wyciek z tyłu pompy wysokiego ciśnienia, zmieniłem uszczelkę i w końcu odpaliłem i z tym wiąże się kolejne moje pytanie czy to możliwe, że na biegu jałowym (N na wyświetlaczu) silnik kręci się do 1800 obr/min?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Witam, nie mam zabudowy hydro. A z obrotami jest tak, że jak jadę z przyczepą (tandem) to wkręca mi się max na 1700-1800obr/min zaznaczę że bez ładunku, przyznam się że nigdy nie sprawdzałem jakie jest oprogramowanie ani tez nie sprawdzałem na ile maksymalnie się wkręca. Może jest tak, że z ładunkiem samochód wkręca się wyżej, staram się trzymać zawsze obroty w zielonym polu. Dziś też wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłem cały układ paliwa, zobaczę jutro jak się zachowuję. Może kiepskie paliwo?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Witam, poduszki zostały skalibrowane i wszystko z nimi ok (sensor). Został podpięty komputer i nie wykazywał żadnych błędów na układzie paliwowym. A z obrotami sprawa wygląda tak, że jak go wspomogę pompką ręczną to wkręca się na 2100-2200obr/min, więc mechanik powiedział że należy wymienić pompę wspomagania paliwa. Jak będzie ok, to napiszę co to była za usterka.
  • Poziom 7  
    No i się wyjaśniło poszła pompa wspomagania paliwa, wymieniłem i wkręca się na N do 2200.A z poduszkami to wymieniłem sensor i kalibracja i też jest ok .Dziękuje za pomoc, pozdrawiam