Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MS EXCEL - Excel, rejestracja czasu pracy i wyszukiwanie wielu argumentów

29 Sty 2014 12:12 2202 2
  • Poziom 11  
    Witam

    Wiem, że temat RCP był przerabiany wiele razy, jednak mój problem jest nieco inny. Program na którym pracuje dokonuje generacji raportu. Wygląda on tak jak ten z załącznika (po sformatowaniu). Problem w tym, że rejestruje on zdarzenia w kolejności ich powstania, a nie ma możliwości dokładniejszej filtracji. Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty.

    Próbowałem już z funkcjami wyszukaj pionowo, jednak w nie wiem jak dokonać filtracji zakresu danych o konkretną datę i następnie konkretną osobę, tak aby dalej była to tabela do wyszukania godziny majmniejszej, a w drugim wypadku największej.
    Rozwiązanie jakie mi przyszło to zaznaczanie ręczne przy każdym użytkowniku (logowanie pierwsze) oraz (logowanie ostatnie), jednak na dłuższą metę jest to bardzo czasochłonne przy dużej liczbie uż.

    Ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić na formułach excel?
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    _clippo_ napisał:
    Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty.


    Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER):
    wejście:
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    wyjście:
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • Poziom 11  
    Dzięki wielkie!! Jednak w złą stronę szedłem kombinując z funkcją wyszukaj pionowo.
    Temat do zamknięcia.