Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mazda 626 2.0 Gf - Brak mocy na LPG w zime

Spider85 29 Jan 2014 19:03 1950 6
  • #1
    Spider85
    Level 10  
    Witam mam Mazde 626 GF 97r. silnik 2.0 16v
    W lato auto jeździło podobnie na gazie jak i na benzynie, teraz na LPG jeździ bardzo słabo do tego czasem przerwie na niższych obrotach a staram się jeździć ekonomicznie.
    Instalacja LPG jest oczywiście sekwencyjna i przełącza mi się na gaz dopiero przy około 80-90 stopniach tak ze nie ma mowy o nierozgrzanym silniku.
    Myślałem że to dlatego ze zmieniłem świece na normalne (wcześniej platynowe) niestety to nie było to.
    Stare wyczyściłem (auto dobrze na nich jeździło) i założyłem z powrotem i efekt podobny.
    Nie robiłem żadnych zmian w tym czasie w aucie.
    Kable nie powinny mieć przebicia specjalnie w nocy sprawdzałem.
    Ma ktoś pomysły gdzie szukać?
  • #2
    bodzior
    Level 16  
    Sprawdź jak wyglądają mapy.
    A te przełączanie 80-90 stopni to tak ustawione miałeś?
    Może parownik się słabo grzeje i późno przełącza.
  • #3
    Spider85
    Level 10  
    Dzięki za rade.
    Poddałeś mi pomysł może jest gdzieś zapowietrzony układ chłodzący.
    Miałem 80-90 ustawione od początku jak kupiłem ale i tak pojadę do gasmana bo nie mam dobrego kabla diagnostycznego do tej instalacji.
    Dam znac co mi powiedza.
  • #4
    niumenek
    Level 1  
    Miałem podobną sytuację, kiedy uszkodził mi się czujnik temperatury cieczy w reduktorze.
  • #5
    Spider85
    Level 10  
    Chwilowo nie mam czasu ani funduszy aby przy tym grzebać ale powrócę do tematu za jakiś czas.
    Cod o Parownika to dobrze się nagrzewa wiec to nie to.
    Dziękuje za podpowiedzi.
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    Spider85
    Level 10  
    burrakasistema wrote:
    Spider85 wrote:
    Witam mam Mazde 626 GF 97r. silnik 2.0 16v

    Dopuki nie napiszesz jaką instalację masz (elektronika reduktor wtryskiwacze ...) to konkretów się nie spodziewaj.

    Właśnie tu jest problem bo "tabliczki - oznakowania" są zniszczone tak ze nie mam pojęcia.
    Na szczęście miałem trochę wolnego czasu i zrobiłem dobre czyszczenie.
    Wymieniłem filtr powietrza przeczyściłem przepustnice oraz przedmuchałem część układu podciśnienia. Po tym jeszcze zrobiłem regulacje czujnika położenia przepustnicy i "pokręciłem trochę przy naciągu linki".
    Rezultat taki że jeździ normalnie. Czasem drobne poprawki robią cuda :D