Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 626 2.0 Gf - Brak mocy na LPG w zime

29 Sty 2014 19:03 1860 6
  • Poziom 10  
    Witam mam Mazde 626 GF 97r. silnik 2.0 16v
    W lato auto jeździło podobnie na gazie jak i na benzynie, teraz na LPG jeździ bardzo słabo do tego czasem przerwie na niższych obrotach a staram się jeździć ekonomicznie.
    Instalacja LPG jest oczywiście sekwencyjna i przełącza mi się na gaz dopiero przy około 80-90 stopniach tak ze nie ma mowy o nierozgrzanym silniku.
    Myślałem że to dlatego ze zmieniłem świece na normalne (wcześniej platynowe) niestety to nie było to.
    Stare wyczyściłem (auto dobrze na nich jeździło) i założyłem z powrotem i efekt podobny.
    Nie robiłem żadnych zmian w tym czasie w aucie.
    Kable nie powinny mieć przebicia specjalnie w nocy sprawdzałem.
    Ma ktoś pomysły gdzie szukać?
  • Poziom 16  
    Sprawdź jak wyglądają mapy.
    A te przełączanie 80-90 stopni to tak ustawione miałeś?
    Może parownik się słabo grzeje i późno przełącza.
  • Poziom 10  
    Dzięki za rade.
    Poddałeś mi pomysł może jest gdzieś zapowietrzony układ chłodzący.
    Miałem 80-90 ustawione od początku jak kupiłem ale i tak pojadę do gasmana bo nie mam dobrego kabla diagnostycznego do tej instalacji.
    Dam znac co mi powiedza.
  • Poziom 1  
    Miałem podobną sytuację, kiedy uszkodził mi się czujnik temperatury cieczy w reduktorze.
  • Poziom 10  
    Chwilowo nie mam czasu ani funduszy aby przy tym grzebać ale powrócę do tematu za jakiś czas.
    Cod o Parownika to dobrze się nagrzewa wiec to nie to.
    Dziękuje za podpowiedzi.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    burrakasistema napisał:
    Spider85 napisał:
    Witam mam Mazde 626 GF 97r. silnik 2.0 16v

    Dopuki nie napiszesz jaką instalację masz (elektronika reduktor wtryskiwacze ...) to konkretów się nie spodziewaj.

    Właśnie tu jest problem bo "tabliczki - oznakowania" są zniszczone tak ze nie mam pojęcia.
    Na szczęście miałem trochę wolnego czasu i zrobiłem dobre czyszczenie.
    Wymieniłem filtr powietrza przeczyściłem przepustnice oraz przedmuchałem część układu podciśnienia. Po tym jeszcze zrobiłem regulacje czujnika położenia przepustnicy i "pokręciłem trochę przy naciągu linki".
    Rezultat taki że jeździ normalnie. Czasem drobne poprawki robią cuda :D