Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Burgman 125 - Nie odpala

30 Sty 2014 16:55 10698 11
  • Poziom 8  
    Witam,
    Posiadam skuter suzuki burgman 125cm3, ostatnio stało się coś i skuter nie odpala...Sprawdziłem czy jest iskra, cewka podaję iskrę ale tylko na chwilę, nie na tyle, by skuter odpalił. Dostaje też paliwo, pierścienie wydają się w porządku.
    I tu moje pytanie, czy on ma immobiliser? Może on odcina zapłon?
    Nie mam jak go podpiąć do komputera, gdyż potrzeba do niego ponoć specjalne oprogramowanie.
    Dodam jeszcze, że świeci się kontrolka F1.

Przeszukałem internet, grzebie przy nim już kilka dni, wg. znalezionych rad, ale nic nie pomaga.
    Przepraszam, jeśli zamieściłem to w złym dziale, ale jestem tu początkujący i gdyby co to proszę o przeniesienie.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    F1, czy FI?
  • Poziom 8  
    FI, pomyłka.
  • Poziom 12  
    Jest immo w burgmanie, te starsze sie odpala jak odepniesz kabelek rozlaczajacy zaplon i podlaczysz na krotko to powinien odpalic
    Masz kolego go na wtrysku czy na gazniku? wogole jaki rok maszynki?
  • Poziom 8  
    No właśnie próbowałem go też tak odpalać,i odpali na sekundę i gaśnie, jakby go blokował właśnie immobiliser. Może da się go jakoś obejść??
    Rok jest 2007, na wtrysku.
  • Poziom 12  
    Najpierw sprawdz wylacznik na stopce bo to czesto jest problemem braku iskry, tak samo przelacznik na manetce tak zawany kill switch pada bardzo czesto.
    Stawiam ze u ciebie to bedzie jedno z dwoch, szczegolnie ze stawiam ze jezdziles teraz a warunki sa bardzo nie sprzyjajace dla elektryki motocykla
  • Poziom 8  
    I to, i to działa ;/ Już nie mam na niego pomysłu, poza tym immo...A teraz nim nie jeździłem, kiedyś juz odmówił i tak sobie stał, a teraz się w końcu za to wziąłem bo znalazłem troche czasu.
  • VIP Zasłużony dla elektroda