Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megan I - nie odpali

31 Mar 2005 20:49 6897 6
  • Poziom 16  
    Mam problem z imobilajzerem w moim aucie nie mogę go rozbroić pilot miga ale imobilajzer się nie wyłancza czyżby to był odbiornik ?. Odbiornik wyciągnołem przemyłem "PCC" , wysuszyłem i nie pomogło, jedynie co podejrzewam to układ U2535B no ale niemam pewności .D ioda na liczniku cały czas miga. Proszę o pomoc bo niewiem gdzie dalej szukać
  • Poziom 10  
    witam.a sprawdziles baterie w pilocie?jesli tak to musisz miec drugi kluczyk .wsadz go do stacyjki przelacz na zaplon a drugim nacisnij w strone lusterka i przytrzymaj 5 sekund.prawdopodobnie sie rozkodowal i musisz go zakodowac.odpisz czy pomoglo.przemo
  • Poziom 16  
    Niemam drugiego kluczyka. a baterie wymieniłem. A jak mogę inaczej kluczyk zakodować bo całkiem jest możliwe ze to właśnie kluczyk się rozkodował, bo zamknołem wieczorem auto a rano już nie otwożyłem kluczykiem
  • Poziom 10  
    no to musisz dorobic drugi kluczyk i zakodowac jak ci napisalem.
  • Poziom 22  
    Znając kod możesz odblokować przyciskiem centralnego zamka w środku samochodu. Poszukaj, jest gdzieś opis jak się to robi.
  • Poziom 13  
    Musisz mieć kod do odblokowania IMMO. Jezeli nie jest wpisany w książce serwisowej, to musisz go zdobyć w serwisie na podstawie numeru VIN(chyba, że ktoś na forum Ci pomoże).Jeśli masz pewny kod blokady wtrysku to wykonaj poniższe czynności:
    ( Megane z plipami na podczerwień):

    Musi być aktywny immobilaizer - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się lampek na tablicy rozdzielczej. Dioda blokady będzie szybko migała - przyciskasz przycisk centralnego zamka i trzymasz go, dioda zaczyna migać wolno - musi mignąć tyle razy ile wynosi pierwsza cyfra kodu, puszczasz przycisk i przyciskasz ponownie - znowu musi mignąć tyle razy ile wynosi druga cyfra - ta procedurę wykonujesz aż do czwartej cyfry. Kiedy to zrobisz dioda blokady zapali się na stale (zdjęta blokada) i możliwe będzie już uruchomienie samochodu (to w sytuacji, kiedy mamy uszkodzone kluczyki-'plipy'), ale nie robimy tego, bo chcemy zaprogramować plipy. Wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, przyciskasz znowu przełącznik centralnego zamka - trzymasz tak długo aż centralny zamek zablokuje drzwi i otworzy - wtedy musisz skierować plip w stronę odbiornika podczerwieni (przy lusterku wstecznym) i przycisnąć kilka razy plip w odstępach 0,5s - odbiornik powinien złapać kod i zamknąć lub otworzyć drzwi, bierzesz szybko drugi plip (o ile jest) i również 'strzelasz' nim w pobliżu odbiornika w jego stronę. Jeśli drugi plip zostanie zapamiętany to procedura jest zakończona. Jeśli nie udałoby się zaprogramować żadnego z pilotów to trzeba odczekać 10-15 min. aż zablokuje się immobilaizer i należy przeprowadzić procedurę programowania ponownie.
    Po procedurze wbijania cyfr - programować plipy należy dość szybko gdyż odbiornik będzie czekał na kody z plipow kilka sekund !
  • Poziom 16  
    Finisz problemu był taki że zadzwoniłem do serwisu "reno" i gość z diagnostyki kazał mi podyktować nr WIN i zadzwonić za dwa dni więc zadzwoniłem i umuwiłem się już u mnie w domu że przyjedzie i mi to wklepie a wklepał tak że poruszał stacyjką potem poczekał aż mu dioda zaczeła migać na liczniku i liczył błyski i zatwierdzał przyciskiem od zamykania drzwi na desce rozdzielczej(przycisk z czerwoną kropką), a jak mu powiedziałem żeby mi dał te cztery cyfry za które razem z dojazdem(25km) zapłaciłem 400 zł to powiedział "Nam niewolno takich rzeczy muwić"