Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV LED 37-40 cali + SMART max 2000zl

mara85 31 Sty 2014 21:55 1245 3
  • #1 31 Sty 2014 21:55
    mara85
    Poziom 6  

    Jak w temacie.
    Wiem ze temat pewnie po raz enty na forum ale im wiecej czlowiek czyta tym staje sie glupszy chyba i mniej zdecydowany. Prosilbym o porade osob ktore juz takowy Tv posiadaja i moga cos doradzic bo nie znam sie na tych wszystkich parametrach. Pozdrawiam

    1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor?
    ok 16-18 m2
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?
    2,5-3m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem?
    przewaznie 2
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu?
    bez znaczenia bo zawsze mozna obrocic
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć?
    raczej stac
    6. Jak słońce świeci w pokoju?
    na wprost tv ale jakies 6-7 m od niego
    7. Jaki masz obecnie telewizor?
    LG 26 calowy LCD
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
    Dobra jakosc wyswietlanego obrazu, odtwarzanie z USB jak najpopularniejszych formatow (plus napisy), funkcje SMART (YT itp, im wiecej tym lepiej ale zdaje sobie sprawe ze przy tej cenie cudow sie nie mozna spodziewac)
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
    satelitka NC+ (kanaly HD i SD)
    10 .Jakie urządzenia?
    dekoder NC+ oraz kino domowe LG 2.1
    11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor?
    4-10
    12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą?
    raczej mat ale nie bezwarunkowo
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej?
    sport, filmy, dokument
    14. Czy zamierzasz serfować po internecie?
    tak ale w nieznacznym stopniu
    15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie?
    raczej nie
    16. Preferencje co do marki?
    Mam LG i mnie nie zawodzil ale moze byc inny
    17. Preferencje co do wielkości?
    37-40
    18. Co Cię denerwuje w telewizorach?
    w obecnym brak mozliwosci calkowitego wylaczenia, tylko STAND BY i glosne reklamy (choc to nie wina tv tylko nadawcy)
    19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień?
    roznie
    20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup?
    2000zl
    21. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie, pasywne czy aktywne?
    nie musi miec

  • #2 01 Lut 2014 08:10
    jacekko0
    Poziom 31  

    Proponuję Samsung UE40F6400 z 3D lub bez Samsung UE39F5500, Samsung UE40F5500, Panasonic TX-L42E6E.

  • #3 01 Lut 2014 11:08
    Clams Casino
    Poziom 20  

    Zdecydowanie Panasonic e6e .

  • #4 02 Lut 2014 09:18
    mara85
    Poziom 6  

    No wlasnie tego Panasonica ogladalem i dosc ciekawy.
    A mial ktos stycznosc z LG 39LN575S?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME