Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows 7 - sprawdzenie malware i błędy z systemem

RafalKwiat 31 Sty 2014 22:09 2817 14
  • #1 31 Sty 2014 22:09
    RafalKwiat
    Poziom 6  

    Witam

    gdy uruchomiłem komputer wyświetlił mi się komunikat: Wystąpił problem z uruchomieniem pliku c/users/admin/appdata/local/conduit/backgroundcontainer/backgroundcontainer.dll,
    gdzieś wyczytałem że to malware i żeby usunąć wszystko z rejestru o nazwie conduit. Więc tak zrobiłem, zainstalowałem malwarebytes anti-malware i spybot search & destroy i tam coś jeszcze żeby sprawdzić komputer. Teraz nie mogę zalogować się do żadnej poczty, strona google.pl po wpisaniu też nie działa chociaż jak wpisze 173.194.35.191 się otwiera i nie działa mi wyszukiwarka z paska adresu. mam windows 7. To zauważyłem z błędów.

    Jak teraz sprawdzić system czy dalej jest malware i ewentualnie usunąć oraz sprawdzić i naprawić błędy systemu czy rejestru. Pomóżcie.

    0 14
  • #5 01 Lut 2014 18:21
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Odinstaluj: Google Toolbar for Internet Explorer.

    Log wygląda ok.

    0
  • #6 01 Lut 2014 18:40
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    Również w logach nic nie widzę. Zastosuj się do porady Kolobos i PC będzie czysty.

    0
  • #7 01 Lut 2014 19:36
    RafalKwiat
    Poziom 6  

    Nic nie pomogło. Czasami wyskakuje też Kontrola konta użytkownika. Czy chcesz zezwolić następującemu ...... wprowadzenie zmian na tym komputerze - Google Update, wcześniej tego nie było. Może mieć coś wspólnego to google update czy raczej nie.

    0
  • #10 02 Lut 2014 07:50
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Obok Frst utwórz plik fixlist.txt z zawartoscią:
    Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
    2014-02-01 14:46 - 2014-02-01 14:56 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
    Task: {8CD5F2DC-00A3-4F66-9892-9995F42D970A} - \BackgroundContainer Startup Task No Task File


    W Frst wybierz Fix.

    0
  • #11 02 Lut 2014 14:19
    RafalKwiat
    Poziom 6  

    Też nic. A może macie link do Windows 7 Repair Disc. Jak to nie pomoże to przywracanie systemu lub format i od początku, szybciej będzie.

    0
  • #12 02 Lut 2014 14:20
    Kolobos
    Spec od komputerów

    W takim razie użyj przywracania systemu. Nie potrzebny Ci do tego Repair Disc.

    0
  • #13 02 Lut 2014 15:00
    RafalKwiat
    Poziom 6  

    Tylko w moim przypadku to instalacja wszystkich programów.

    0
  • #14 02 Lut 2014 15:11
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Avast.

    Ustaw dnsy na: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4

    Uruchom ponownie system i sprawdź czy coś się zmieniło.

    0
  • #15 31 Mar 2016 20:15
    RafalKwiat
    Poziom 6  

    Pomogło przywracanie systemu.

    0