Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Agregat prądotwórczy do sklepu - prośba o pomoc

01 Lut 2014 15:22 1437 7
  • Poziom 8  
    Witam, jestem zainteresowany kupnem jakiegoś agregatu prądotwórczego. Chodzi o to, by w razie awarii prądu zasilił on w małym sklepie spożywczym 3 lodówki, 2 zamrażarki i kasę fiskalną. Nie znam się na tym w ogóle więc proszę o pomoc, kupię jakiś w miarę dobry sprzęt spełniający moje wymagania w granicach 1200 zł?
  • Poziom 22  
    Sylar69 napisał:
    kupię jakiś w miarę dobry sprzęt spełniający moje wymagania w granicach 1200 zł?

Nie.
  • Poziom 8  
    Dlatego pytam bo nie mam rozeznania w tym temacie. Cena raczej nie gra roli byle mogła zasilić 3 lodówki i 2 zamrażarki, ewentualnie 1 lodówkę i 2 zamrażarki bo te z piwami nie muszę być włączone.
  • Poziom 24  
    Ale napisałeś w temacie że - ok.1200zł, więc Kolega Farjat odpisał krótko i zwięźle. Raczej nie znajdziesz nic w tej cenie co by mogło pociągnąć takie obciążenie paru lodówek na raz.
    (jakie dokładnie, łącznie - KW/h?)
    Mój Kumpel kupił w zeszłym roku (na budowę) agregat (no/ name - Chiński), o mocy znamionowej chyba ok.2400W. Tylko jednym wyjściem na 230v. Podobno te agregaty z 3 lub 4 wyjściami mają rozdzielone od razu obciążenie i są za słabe. Mimo że kumpel podłączał do niego dużo większe sprzęty na budowie agregat dawał bez problemu radę (sam widziałem, dziwiłem się wydajnością i zapasem mocy zwykłej Chińszczyzny) Niestety nie pamiętam nazwy agregatu. Dość duży ale jedna osoba daje radę go przenieść do samochodu. Kosztował chyba ok.900zł, muszę się spytać przy okazji Kolegi Pawła o nazwę i dane. Wiem że to był czterosuw, koloru czerwonego i na pewno z jednym gniazdem, to ponoć ważne!
    Cześć :)
  • Poziom 8  
    Chodzi o te urządzenia
    -zamrażarka Foron 115W
    -zamrażarka Elcold 210W
    -witryna Polar 240W