Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ricoh SP C811DN - Zablokowane hasło admina i brak możliwości przypisania IP

02 Lut 2014 00:00 1758 1
  • Poziom 2  
    Jak w temacie, mam problem z Aficio 811dn.
    Niedawno kupiłem używaną w/w drukarkę. Zaraz po zakupie chciałem wprowadzić IPv4 ale nie miałem dostępu.
    Po kilku próbach i wpisywaniu różnych standardowych haseł w końcu zalogowałem się jako "supervisor". Bez problemu przypisałem właściwy IP, zapingowałem dla pewności i zacząłem drukować.
    Po ok 3 tygodniach podchodzę z tym samym komputerem do tej samej drukarki, podpinam kabel (oczywiście Cross) i tu moje zdziwienie...
    W drukarce zupełnie inne IP niż wpisane przeze mnie i brak możliwości wpisania nowego, logując się jako "supervisor" również nie mogę, jestem zalogowany ale ale przy dokonywaniu najmniejszych zmian typu rozmiar papieru wyskakuje alert "Aby użyć tej funkcji wymagane są prawa dostępu. Administrator główny"

    Próbowałem już wszystkiego i ręce mi opadają, logowałem się także z trybu serwisowego przez 5.169 CE Login, następnie klikając po menu mam tą samą informację "Aby użyć tej funkcji wymagane są prawa dostępu." z tym że z dopiskiem "Serwis" zamiast "Administrator główny" jak w przypadku zalogowania jako supervisor...

    Czyściłem również pamięć kodami takimi jak np. 5.801... itd i nic...

    W tym modelu w przeciwieństwie do MPC nie ma funkcji zmiany haseł po zalogowaniu się jako "supervisor" , albo się mylę...

    Z góry dziękuję za każde info !!! To dla mnie bardzo ważne.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 2  
    Temat zamykam ponieważ dałem radę.
    Z paska www nie można było sie do drukarki dostać , ale po ściągnięciu programu SmartDeviceMonitor for Admin zalogowałem się jako supervisor i pozmieniałem (usunąłem) hasła adminów.
    Wszystko działa jak trzeba !!!