Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium-błędy - Zawór nie spuszcza powietrza

02 Lut 2014 11:42 5532 18
  • Poziom 1  
    Witam, proszę o pomoc w sprawie Renault Premium 2006r. Wyskakuje mi błąd: APM MID185 SID251 FMI5 Zawór nie spuszcza powietrza tylko uchodzi ono z przodu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r.
    Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05
    Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo.
    Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
  • Poziom 13  
    Witam mid185 blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza sid251 zasilanie elekt.. fmi 5 prąd zbyt niski lub przerwany obwód.Prześwietl kabelki od APM do puszki z przodu kabiny( pod obciążeniem).
  • Poziom 12  
    Wiązka idzie od APM wzdłuż ramy i przechodzi na kabinę po stronie kierowcy?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Caly czas syczy, nie ma charakterystycznego odbicia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Wiązka sprawdzona do samej skrzynki pod kabina i jest ok. Oba plusy Masa i dwie szyny danych.
  • Poziom 12  
    Zawór podmieniony
    Elektronika również
    Dalej to samo
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Był wymieniony zawór z elektronika i dopisany Nr Vin w serwisie Renault. A elektronikę można podmienić nawet na inna a odpalać tylko na oryginalnej. Prawda?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Serwis tylko robił immobiliser
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    No właśnie do innej elektroniki dopisali numer Vin Auta i odpala. A problem błędu pozostał. Elektronika została zmieniona bo była zalana i był całkowity brak komunikacji z APM
  • Poziom 10  
    Jest to obszerny temat ale nasuwa się pytanie,czy po zaprogramowaniu "wyzerowali licznik" przepływu powietrza,jest to ważne po każdej awarii.APM po napełnieniu układu powinien odbić zawór i nadal spuszczać powietrze przez czas ustalony do wyzerowania licznika przez minutę-dwie (teoretycznie może to być nawet kilka godzin)
    nazywa się to regeneracją osuszacza.Jeżeli po napełnieniu układu(widać na zegarze)cały czas spuszcza powietrze,wyłączyć stacyjkę ,powinien przestać,jeśli nie jest nadal uszkodzony,sprawdzić czy nie ucieka powietrze z innego miejsca,jak ucieka APM nie wyrobi,będzie pompował chwile,a później będzie się regenerował spuszczając powietrze i tak bez końca,dlatego ważne jest wyzerowanie licznika przepływu powietrza i szczelna instalacja.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Elektronika została błędnie określona jako sprawna. Po podłożeniu kolejnej, zawór odbija upuszcza powietrze jeszcze przez około 3-5sek. Potem się zamyka, błędów brak. Zostało przeprogarmować