Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lenovo y510P - BSOD NTOSKRNL.EXE

Rygielsiu 02 Feb 2014 13:37 1497 5
  • #1
    Rygielsiu
    Level 2  
    Witam, niezbyt często ale uciążliwie męczy mnie BSOD spowodowany plikiem ntoskrnl.exe.
    Zamieszczam log z BlueScreenView.
    CrystalDiskinfo nie wykazuje błędów i pokazuje status jako dobry.
  • #2
    mateusz.wygas

    Level 14  
    Może by tak specyfikacje podać ? Dzieje się tak w losowym momencie czy np. pod obciążeniem ?
  • #3
    Rygielsiu
    Level 2  
    Yyyy przepraszam :)

    Dzieje się to w losowych momentach, często przy zamykaniu systemu po prostu bsod i komputer włącza się ponownie ale również w zupełnie przypadkowych sytuacjach. Głównie jednak NIE pod obciążeniem ponieważ kiedy gram wszystko śmiga jak ta lala :)

    Komputer:
    System operacyjny Windows 7 Ultimate Media Center Edition
    Dodatek service pack systemu operacyjnego -
    DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
    Nazwa komputera RYGLMASZIN
    Nazwa użytkownika Rygiel

    Płyta główna:
    Typ procesora 2x , 2500 MHz
    Nazwa płyty głównej Nieznane
    Mikroukład płyty głównej Nieznane
    Pamięć fizyczna 4012 MB
    Typ BIOS'u Nieznane

    Ekran:
    Karta wideo GeForce GT 755M
    Karta wideo Intel(R) HD Graphics 4600 (1824952 KB)
    Karta wideo Intel(R) HD Graphics 4600 (1824952 KB)
    Karta wideo Intel(R) HD Graphics 4600 (1824952 KB)
    Monitor Rodzajowy monitor PnP [NoDB]

    Multimedia:
    Karta dźwiękowa Głośniki (Realtek High Definiti
    Karta dźwiękowa Realtek Digital Output (Realtek

    Magazyn:
    Kontroler IDE Intel(R) 8 Series Chipset Family SATA AHCI Controller
    Dysk fizyczny ST1000LM 014-1EJ164 SCSI Disk Device (931 GB)
    Napęd dysków optycznych HL-DT-ST DVDRAM GU70N SCSI CdRom Device
    Status dysków SMART OK

    Partycje:
    C: (NTFS) 953766 MB (884631 MB wolne)

    Urządzenia wejściowe:
    Klawiatura Standardowa klawiatura PS/2
    Mysz Lenovo pointing device
    Mysz Mysz zgodna z HID

    Sieć:
    Karta sieciowa Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 2230 (192.168.1.7)
    Karta sieciowa Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter #2
    Karta sieciowa Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter
    Karta sieciowa Qualcomm Atheros AR8171/8175 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20)
    Karta sieciowa Urz

    Urządzenia zewnętrzne:
    Drukarka Fax
    Drukarka Microsoft XPS Document Writer
    Urządzenie USB Generic USB Hub
    Urządzenie USB Generic USB Hub
    Urządzenie USB Intel(R) Centrino(R) Wireless Bluetooth(R) 4.0 + High Speed Adapter
    Urządzenie USB Lenovo EasyCamera
    Urządzenie USB Urządzenie kompozytowe USB
    Urządzenie USB Urządzenie wejściowe USB
    Bateria Bateria kompozytowa Microsoft
    Bateria Bateria Microsoft o metodzie kontroli zgodnej z ACPI
    Bateria Zasilacz Microsoft
  • #4
    mateusz.wygas

    Level 14  
    Test pamięci RAM memtest'em obowiązkowy.
  • #5
    beo
    Level 36  
    Rygielsiu wrote:
    i pokazuje status jako dobry.
    Inny status to już właściwie stan krytyczny, tak więc wstaw screen z CDI, aby można było ocenić rzeczywisty stan dysku.
  • #6
    mateusz.wygas

    Level 14  
    Jeśli jest po gwarancji wyciągnij raz 1 kość , raz 2 kość i zobacz czy problem nadal istnieje .