Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra C 1.9 150KM GTS - Wpada pedał sprzęgła

03 Lut 2014 19:12 16842 11
  • Poziom 25  
    Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI 2003r. GTS przed liftem, w przeciągu roku czasu wymienione 2 razy kompletne sprzęgło + wyprzęglik + koło dwumasowe LUK i pompa sprzęgła z powodu wpadającego pedału sprzęgła. Brak drgań na pedale, hałasu, uślizgu sprzęgła i "brania" raz wyżej raz niżej. Niestety po wymianie było dobrze pół roku, reklamacje uznali i problem znowu wrócił. Przerabiał ktoś podobny temat?

  • Poziom 15  
    Witaj,
    Miałem taki problem w saab`ie i vectrze c za każdym razem padał wysprzęglik problem ustąpił po wymianie z luk na sachs przed tym wszystkim sprawdź czy i gdzie ucieka płyn, oraz co jest po prostu walnięte
  • Poziom 25  
    Wycieku nie znalazłem, wszystko pracuje płynnie, zastanawia mnie czy nie jest problem z plastykowym zasobnikiem pomiędzy pompą sprzęgła a wyprzęgnikiem umieszczonym na przewodzie metalowym tuż przy wyjściu z pompy sprzęgła. W ogóle czemu ma on służyć?
  • Poziom 25  
    Witam, wymieniłeś sam wysprzęglik czy kompletne sprzęgło ? Bo ja powoli tracę zaufanie do LUK-a, miałem już 2 reklamacje na dwumas.
  • Poziom 39  
    Bo to są dwumasy regenerowane, sam się na to złapałem.
  • Poziom 36  
    manta napisał:
    Bo to są dwumasy regenerowane, sam się na to złapałem.
    Dobrze zregenerowana dwumasa wcale nie jest złym pomysłem, poza tym, co to ma do cieknącej hydrauliki?
  • Poziom 25  
    Nie odbiegajmy od tematu, u mnie nie ma wycieku a pedał wpada i jak się go podniesie to trzeba kilka razy pompować żeby było ok, bo po podniesieniu go jest niski. Potem można jeździć 100km i jest ok.
  • Poziom 36  
    Może zwyczajnie pompa przepuszcza.
  • Poziom 25  
    Wymieniona na nową latem.
  • Poziom 2  
    moze być luz wzdłużny na wałku od skrzyni
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
  • Poziom 25  
    W zeszłym tygodniu wymieniłem kompletny przewód elastyczno-metalowy od pompy sprzęgła do wysprzęglika ze wszystkimi gumeczkami i innymi pierdołkami oryginalnie z ASO. Puki co jest ok, ale nie jest to regułą bo usterka pojawia się co ok 200km. Na przewodzie przy pompie sprzęgła jest tzw. odpowietrznik sprzęgła (nie ten przy wysprzęgliku) i prawdopodobnie to było przyczyną.