Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Kupię] Urządzenie wielofunkcyjne czy osobno

04 Lut 2014 00:31 1380 11
  • Poziom 7  
    Dysponuje budżetem 3500zł na urządzenie wielofunkcyjne (ksero, skaner, drukarka) lub tą samą kwotą na 3 urządzenia łącznie. Potrzebne jest to do biura dla jednej osoby. Koniecznie druk kolorowy. Chciałbym prosić o poradę co kupić, bo jestem całkowicie zielony w kwestii tych urządzeń.
  • Poziom 32  
    Za taką sumę dobrym wyborem powinna być kopiarka kolorowa (z tym, że używana) - będziesz miał i druk i ksero i skaner - np. Ricoh, albo Bizhub.
  • Poziom 7  
    my41s napisał:
    Za taką sumę dobrym wyborem powinna być kopiarka kolorowa (z tym, że używana) - będziesz miał i druk i ksero i skaner - np. Ricoh, albo Bizhub.

Interesują mnie tylko nowe urządzenia. Jakieś konkretne modele?
  • Poziom 2  
    jakie obciążenie miesięczne ? co będziesz drukował zdjęcia ? kolorowe tabelki ?
  • Poziom 7  
    ricohlublin napisał:
    jakie obciążenie miesięczne ? co będziesz drukował zdjęcia ? kolorowe tabelki ?

Obciążenia jeszcze nie jestem w stanie określić, to nowe biuro. Generalnie druk umów, może jakieś tabelki.
  • Poziom 2  
    Urządzenie wielofunkcyjne, Ricoh SPC 240 SF.
  • Poziom 7  
    ricohlublin napisał:
    Urządzenie wielofunkcyjne, Ricoh SPC 240 SF.

A proszę mi powiedzieć jak wygląda kwestia tuszu do tego urządzenia, na ile wydruków kolorowych wystarczy i jaki jest koszt wymiany gdy się skończy. W jakiej cenie jest Pan w stanie zaoferować to urządzenie?
  • Poziom 2  
    urządzenie na starcie wyposażone w tonery startowe na 1 tyś kopii,
    tonery zamienniki około 200 zł / sztuka wystarczają na 2 tyś kopii,
    oryginały to cena ponad 300zł/sztuka
  • Poziom 7  
    ricohlublin napisał:
    urządzenie na starcie wyposażone w tonery startowe na 1 tyś kopii
    tonery zamienniki około 200 zł sztuka na 2 tyś kopii