Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia II 05/06 - parktronic dziwne objawy

FiftyS_777 04 Lut 2014 09:34 1692 4
  • #1 04 Lut 2014 09:34
    FiftyS_777
    Poziom 2  

Witam wszystkich;

jestem początkujący na tym portalu, mam mały problem z czujnikami parkowania (Skoda Octavia II, XII.2005, 2.0 tdi 103 kw BKD).
    Otóż miesiąc temu na wyświetlaczu (od radia) w aucie gdzie jest pokazany rzut samochodu przestało mi pokazywać z jednej strony (przód prawy środek i tył prawy skrajny) odległość od przeszkody, ale ogólnie parktronic działa, nie wypluwa całego jak przy zniszczonym czujniku.
    Następnie przyszły mrozy i wszystkie zaczęły działać :D ......... teraz mamy znowu dodatnią temp. i znowu to samo nie działa jeden z przodu i jeden z tyłu, ale parktronic chodzi.
    Z tego co się orientuje to raczej czujnik nie jest zepsuty bo nie działałoby nic, jakieś sugestie?

0 4
  • #2 04 Lut 2014 19:26
    MISIEK271
    Poziom 11  

Łączenia przewodów sprawdziłeś?Tak na szybko to zamienić czujniki np działający z nie działającym i zobaczyć czy dalej tak jest, a pod kompa podpinałeś?

0
  • #3 05 Lut 2014 09:15
    FiftyS_777
    Poziom 2  

hey dzięki chęć pomocy

na komopie wszystko ok , żeby zmienić na inny czujnik to muszę jeszcze niestety go kupić.
    A kwestia jakiegoś przeczyszczenia, wchodzi w grę, może osuszyć gdzieś..????

-1
  • #4 05 Lut 2014 10:38
    MISIEK271
    Poziom 11  

Nie musisz kupować, np wyciągnij przedni lewy i zamień go z przednim prawym a prawy wsadź z lewej strony. Jak się okaże że po zamianie autko zaczęło widzieć prawą stronę a lewej nie to wiadomo że czujnik, a jak dalej nie będzie widzieć prawej strony to coś z instalacja albo samym sterownikiem.

I dopiero wtedy szukaj na wtyczkach łączeniach pomierz kable itp.

0
  • #5 05 Lut 2014 10:41
    FiftyS_777
    Poziom 2