Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Octavia 1,6benzyna, przygasa, nierówne obroty silnika

01 Kwi 2005 14:02 9212 3
  • Poziom 17  
    Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego).
    Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie:
    1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie.
    2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa (nawet na rozgrzanym silniku)
    3. przy włączaniu klimatyzacji jest "szarpnięcie" i spadek obrotów gdzieś o 300 obrotów po czym wracają do normy
    Auto jeździ od mechanika do mechanika (było nawet w servisie skody):
    była 3 krotnie wymieniana sonda lambda, czyszczona przepustnica, sprawdzana kompresja, rozrząd, podłączany wielokrotnie pod komputer(na kompie niby wszystko OK) regulowany gaz.
    Przosze o pomoc co jeszcze można sprawdzić? Czy to może być wina przepływomierza? bo nie wiem czy ktoś go sprawdzał.
    Z góry dziękuje
    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Skieruj Dolot Do Powietrza do dolu lub w przeciwna strone do kierunku jazdy to nie bedzie gasl , jesli auto duzo chla gazu i slabo idzie i regulacje nic nie daja to zmien mixer . a co obrotow to u mojego kolegi w lagunie jak wlaczy klme to obrot spadaj mu na 500 i zaraz wskasuja na 900 auto nie zagazowane wiec nie ma sie co przejmowac. a co do gasniecia tez moze byc to ze nie ma emulacji wtryskiwaczy i tak sie dzieje komputer lapie bledy itp. to samo sie tyczy emulacji sondy .

    Napisz Jaka Instalacja
    Jaki Parownik
    Komputer
    a jak czego nie wiesz lub sie nie znasz zrob zdjecia

    Pozdrawiam
    Nikos Wariat
  • Poziom 20  
    ja mialem tak jak kupilem swoja octavie i wymienilem przepustnice na druga ale ta co teraz jest to jest od polo 1.4 z roku 1999 i teraz nie mam problemow z silnikem a i wtedy wymienile aparat zaplonowy bo ten bolec co palec rozdzielacza na niego sie wklada to mial bardzo duuuuuzy luz i mnie to denerwowalo ale po wymienie tch dwoch rzeczy wszystko jest wporzadku a jesli chodzi o ta przepustnice od polo to jest tylko roznica w spalaniu na benzynie pali ok.1.5 litra wiecej niz na fabrycznej przepustnicy a gazu pali ok.2 litry wiecej ale mi to nie przeszkadza.
  • Poziom 17  
    Witam.
    Problem nie został rozwiązany, samochód został sprzedany wraz z nie naprawioną usterką (oczywiście kupujący wiedział co bierze).
    Dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam

    Temat można uznać za zamknięty.