Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ETAGAS Tartarini 7213R079 - Regeneracja, naprawa silniczka krokowego ETAGAS

neeoo 04 Lut 2014 13:40 3660 7
  • #1 04 Lut 2014 13:40
    neeoo
    Poziom 12  

    W załączonym pliku jest opisana: regeneracja, naprawa silnika krokowego ETAGAS Tartarini 7213R079 .
    ETAGAS Tartarini 7213R079 - Regeneracja, naprawa silniczka krokowego ETAGASETAGAS Tartarini 7213R079 - Regeneracja, naprawa silniczka krokowego ETAGAS

    Może być ona także przykładem do regeneracji innych silników o podobnej budowie.
    Np:
    MAGNETI MARELLI 219244070501
    FIAT 9944470
    FIAT 9949159
    Delphi (Lockheed) CV10175-12B1
    VDO A95273
    B01/01
    MG55-B01/01
    58-0002
    ERA S.p.A Italia 556009
    S.I.D.A.T. S.P.A. 87.007

    0 7
    Załączniki:
  • #2 02 Lis 2014 13:29
    balcerowicz79
    Poziom 14  

    Przejrzałem twój opis, zrozumiały i pomocny dla tych co maja sporo wolnego czasu, samozaparcia, zdolności manualnych chyba i drugie auto bo na czas kombinowania i ewentualnego kupna części lub w czasie niepowodzenia kupna 2 silnika samochód jest wyłączony z ruchu :D .
    U mnie też wystrzeliła końcówka ale samoistnie bez mojej pomocy TARTARINI Dat99. Też go rozłożę ale jak kupie drugi i zmierzę jego stopień wysunięcia bo teraz to loteria i dołożę parę zdjęć do twojego tematu.
    A tak przy okazji to jakby aktuatory były rozbieralne to by były wieczne bo łożysko, śruba czy ślimak to groszowe sprawy-pazerność producentów nie ma granic

    Dodano po 5 [minuty]:

    A tak przy okazji to czy się orientujesz czy aktuatory muszą być koniecznie takiej samej firmy co instalacja skoro mają taką samą rozpiętość kroków i średnicę przejścia a różnią się jedynie kształtem końcówki trzpienia?
    Tak piszą m n tuta jhttp://allegro.pl/silniczek-krokowy-lambda-control-system-sonceboz-i4725296310.html ale czy to prawda???

    0
  • #3 03 Lis 2014 11:27
    neeoo
    Poziom 12  

    balcerowicz79 napisał:
    Przejrzałem twój opis, zrozumiały i pomocny dla tych co maja sporo wolnego czasu, samozaparcia, zdolności manualnych chyba i drugie auto bo na czas kombinowania i ewentualnego kupna części lub w czasie niepowodzenia kupna 2 silnika samochód jest wyłączony z ruchu :D .
    U mnie też wystrzeliła końcówka ale samoistnie bez mojej pomocy TARTARINI Dat99. Też go rozłożę ale jak kupie drugi i zmierzę jego stopień wysunięcia bo teraz to loteria i dołożę parę zdjęć do twojego tematu.
    A tak przy okazji to jakby aktuatory były rozbieralne to by były wieczne bo łożysko, śruba czy ślimak to groszowe sprawy-pazerność producentów nie ma granic

    Dodano po 5 [minuty]:

    A tak przy okazji to czy się orientujesz czy aktuatory muszą być koniecznie takiej samej firmy co instalacja skoro mają taką samą rozpiętość kroków i średnicę przejścia a różnią się jedynie kształtem końcówki trzpienia?
    Tak piszą m n tuta jhttp://allegro.pl/silniczek-krokowy-lambda-control-system-sonceboz-i4725296310.html ale czy to prawda???


    Jeżeli swój silniczek chcesz zamienić tym z linku to możesz spróbować. Ale najpierw porób zdjęcia tego popsutego wyślij je tej firmie co mają: SILNICZEK KROKOWY INSTALACJI GAZOWEJ LPG LAMBDA CONTROL SYSTEM szwajcarskiej firmy SONCEBOZ

    Oni powinni podjąć decyzję czy ta zamiana się uda. I to tak z grubsza mniej więcej powinno wyglądać.
    Co do drugiego auta to chyba nie jest potrzebne. Bo na czas naprawy instalacji gazowej jeździmy na benzynie. Te parę kilometrów drożej nas nie zbawi.

    0
  • #4 03 Lis 2014 22:39
    balcerowicz79
    Poziom 14  

    Napisali znanym portalu aukcyjnym że:
    Urządzenie to stosowane jest w większości instalacji gazowych takich firm jak:
    AUTRONIC,
    KME BINGO,
    STAG,
    LECHO,
    LOVATO
    LANDI,
    LANDI-RENZO,
    TARTARINI,
    STEFANELLI,
    DT-GAS.
    A to słowo w większości ma duże znaczenie

    No i sprawdziłem skrzynkę, odpisali mailem że "Silnik krokowy firmy Sonceboz pasuje do większości instalacji. Nie wszyscy producenci korzystają z silników sonceboz. W tym przypadku rodzaj trzpienia ma wpływ na przepływ gazu. Nie polecam stosowania takiego rozwiązania".
    Także zostaje mi oryginał niestety.

    A tak przy obok tematu, to od tego zaglądania pod maskę dzisiaj wypadł mi nowy telefon z kieszeni i jak się zorientowałem po 2 godz to już ktoś "uczciwy" wywalił z niego kartę i tyle go widzieli Brak sygnału itp-same straty :cry: a taka ładna lumia BYŁA

    0
  • #5 12 Lis 2014 14:12
    psooya
    Poziom 37  

    Do tartarini nie wpinałem nic ale wg mnie to bez znaczenia, byle był na 12V i ile sterownik tyle daje. Do autronica dawałem ze dwa różne i też do staga 2L. Średnica zaworu nie ma znaczenia byleby był domknięty do końca a nie ze szczeliną.

    0
  • #6 13 Lis 2014 13:16
    balcerowicz79
    Poziom 14  

    No z tym całkowitym zamykanie przelotu to nie wiem bo to nie zawór odcinający ale niby logiczne jest że przy odpuszczeniu gazu powinna być odcięta mieszanka.
    Dziś coś pan od LPG coś wspomniał że parownik nie trzyma gazu i chyba zalewa mi mieszanką ale nic więcej nie chciał powiedzieć bo liczył na pozostawienie auta i skasowanie mnie na 150 200 zł bo tyle swoją usługę chciał wycenić.

    0
  • #7 13 Lis 2014 13:47
    psooya
    Poziom 37  

    To jest zawór gazu, może nie musi być szczelny w 100% bo jego zadaniem jest "dławienie" przepływu LPG, jednak działa jak zawór. Opcja cut-off opiera się na jego całkowitym zamknięciu.

    0
  Szukaj w 5mln produktów