Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 1.8T AEB - gaśnie, przerywa, odcina zapłon na LPG (instalacja BRC)

Krzewka 23 Mar 2014 20:37 14448 37
  • #31
    psooya
    Poziom 37  
    Po co rozbierać, zdejmij wężyk wymuś otwarcie elektrozaworów i sprawdź czy syczy :D
  • #32
    Krzewka
    Poziom 14  
    Okej. Tak zrobię, ale dopiero jak mi się zachce znowu przy tym dłubać. :)
    Passat lata jak trzeba, a teraz nie mam czasu i ochoty grzebać. Jak zmęczę ten problem, dam znać. Może komuś kiedyś się przyda. :)
  • #33
    Krzewka
    Poziom 14  
    Ogarnięte.
    Problemem była nieszczelność podciśnienia w reduktorze.
    Oring z zestawu naprawczego pomiędzy membraną a korpusem reduktora miał za małą średnicę.
    Użyłem grubszego, a potem poprawiłem mu jeszcze sylikonem. :)
    Przy okazji wrócił problem szarpiącego auta na LPG, ale załatwiony na dobre.
    Mianowicie przyczyna całego zamieszania wyglądała następująco:
    VW Passat B5 1.8T AEB - gaśnie, przerywa, odcina zapłon na LPG (instalacja BRC) VW Passat B5 1.8T AEB - gaśnie, przerywa, odcina zapłon na LPG (instalacja BRC)
    W złości rozgrzebałem całą instalację, bo po prostu nie było już czego sprawdzać czy wymieniać i znalazłem ten przekaźnik schowany na podszybiu.
    Wymieniony na nowy, przewody zakute na nowo i zabezpieczone.
    Lata jak trzeba. :)
  • Pomocny post
    #34
    psooya
    Poziom 37  
    Mówiłem ;-p
  • #35
    Krzewka
    Poziom 14  
    Tym się sugerowałem. Dzięki #psooya. ;)
  • #36
    psooya
    Poziom 37  
    Taka sugestia, nie poprawiaj oringów sylikonem, to się nie sprawdza :-)
  • #37
    jasiek77oi
    Poziom 1  
    Witam forumowiczów.
    Chciałbym dołączyć się do tematu i poprosić Was o radę. Kupiłem auto z prawdopodobnie taką samą instalacją. Defekt jest taki że jak przełączam na LPG auto gaśnie przy obrotach poniżej 2000. Podczas jazdy jeżeli obroty są powyżej 2000 auto jedzie normalnie. Byłem w warsztacie i mechanik powiedział że listwa jest do wymiany(cena 1000zł). Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy to rzeczywiście listwa jest do wymiany? Nie chciałbym wydać 1000zł na coś co kosztuje 50zł a mechanik mnie naciąga. Z góry dziękuję za pomoc.
  • #38
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    jasiek77oi napisał:
    Nie chciałbym wydać 1000zł na coś co kosztuje 50zł

    Jak masz BRC to takie są ceny.

    Dodano po 26 [minuty]:

    Kto łapkę w dół nacisnął?