Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

WORD 2013 - Dwie tabele Excela w Wordzie

Merrox 04 Feb 2014 21:43 1353 2
  • #1
    Merrox
    Level 9  
    Witam,

    wie ktoś może jak powiązać ze sobą dwie tabele EXCEL w jednym dokumencie WORD? Chciałbym aby wartość z jednej z komórek (SUMA) z pierwszej tabeli pokazywała się w komórce w drugiej tabeli. Przykład w załączniku.
  • #2
    mickpr
    Level 39  
    Zamiast obiektów osadzonych (wstawione na stałe obiekty Excel'a) - wstaw do Word'a linki do realnie istniejącego pliku Excel (arkusze Excel'a posiadające połączenie między sobą). Wtedy wystarczy zrobić "odśwież"na tabelce - albo zamknąć i otworzyć Word'a, a obydwie tabelki się uaktualnią.

    Sposób w jaki to teraz wstawiłeś wymagał by dość skomplikowanego kodu VBA (rozbudowanego Makra).
  • #3
    Merrox
    Level 9  
    Nie mogę mieć tutaj innych plików excel. To może jakieś naprowadzenie co do kodu makra?