Witam!
Mam wielki problem.
Auto:
Passat b5 fl 1.9 TDI AVF tiptronik od 6 lat mój.
Problem:
Przed trasą ok 150km wszystko było ok. Po ok 40 km zapaliła się kontrolka ESP, nie poczułem niczego nadzwyczajnego, zgasiłem silnik, zapaliłem i kontynuowałem podróż bez świecącej kontrolki. Po 30 km dotarłem do wielkiego miasta z zaświeconym ESP, stając na światłach czułem nadzwyczajne wibracje dotarłem do 1 z 4 celu, zgasiłem, ponowne zapalenie trwało ok 2 minut. Poczułem spadek mocy, dojechałem do 2 z 4 celu, zapalanie go zajęło jakieś 3 minuty, spadek mocy był jeszcze większy. Przy celu 3 z 4 zapaliłem go w ok 3 minuty, w drodze miałem wrażenie że zaraz zgaśnie, nie zmieniał biegów trzymał do 4 tys obrotów. Przy 4 ostatnim celu pomyślałem że to zatkany filtr i przy pomocy dostępnych narzędzi zdołałem zlać syf z filtra. Po długiej próbie uruchomienia silnika udało się, zgasiłem i zapaliłem ponownie, zapalił na dotyk. Chodził dobrze przez ok 200m. Zaczął szarpać przy ruszaniu i zwalniać. Po ok 500 m rozwijał prędkość max 5 km/h. Zatrzymałem się na stacji chodził na postoju ok godziny. Na pedał gazu reagował tak że 2 mm strzałka się uniosła przy pedale w podłodze. Zgasiłem wezwałem pomoc, przy lawecie nie dało się już go odpalić. W domu to samo. Błędy które były na kompie na drugi dzień:
5 Faults Found:
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1263 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1269 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17668 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1260 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-00 - Negative Deviation
Readiness: 0 0 X X X
Wymieniłem już filtr paliwa i pompę vacum.
Czy to możliwe żeby 4 pompki na raz padły?
Mam wielki problem.
Auto:
Passat b5 fl 1.9 TDI AVF tiptronik od 6 lat mój.
Problem:
Przed trasą ok 150km wszystko było ok. Po ok 40 km zapaliła się kontrolka ESP, nie poczułem niczego nadzwyczajnego, zgasiłem silnik, zapaliłem i kontynuowałem podróż bez świecącej kontrolki. Po 30 km dotarłem do wielkiego miasta z zaświeconym ESP, stając na światłach czułem nadzwyczajne wibracje dotarłem do 1 z 4 celu, zgasiłem, ponowne zapalenie trwało ok 2 minut. Poczułem spadek mocy, dojechałem do 2 z 4 celu, zapalanie go zajęło jakieś 3 minuty, spadek mocy był jeszcze większy. Przy celu 3 z 4 zapaliłem go w ok 3 minuty, w drodze miałem wrażenie że zaraz zgaśnie, nie zmieniał biegów trzymał do 4 tys obrotów. Przy 4 ostatnim celu pomyślałem że to zatkany filtr i przy pomocy dostępnych narzędzi zdołałem zlać syf z filtra. Po długiej próbie uruchomienia silnika udało się, zgasiłem i zapaliłem ponownie, zapalił na dotyk. Chodził dobrze przez ok 200m. Zaczął szarpać przy ruszaniu i zwalniać. Po ok 500 m rozwijał prędkość max 5 km/h. Zatrzymałem się na stacji chodził na postoju ok godziny. Na pedał gazu reagował tak że 2 mm strzałka się uniosła przy pedale w podłodze. Zgasiłem wezwałem pomoc, przy lawecie nie dało się już go odpalić. W domu to samo. Błędy które były na kompie na drugi dzień:
5 Faults Found:
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1263 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1269 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17668 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1260 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-00 - Negative Deviation
Readiness: 0 0 X X X
Wymieniłem już filtr paliwa i pompę vacum.
Czy to możliwe żeby 4 pompki na raz padły?