Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Thalia 1,4 RT 2001 rok - Drugi kluczyk umarł

08 Lut 2014 15:48 9627 4
  • Poziom 9  
    Witam,

    Po wymianie baterii w drugim kluczyku (pierwszy działa) immobilizer oraz centralny zamek/alarm nie reaguje.

    Kluczyk działa, bo jak go naciskam, czerwona dioda świeci się.

    Próbowałem wg. procedur synchronizować go wg tematu:
    http://mr-fix.pl/wpis/renault-clio-ii-programowanie-kluczyka-na-podczerwien/ i nic to nie pomogło oraz

    wg. procedury:

    "CLIO II, KANGOO & MASTER RF RESYNCHRONISING / resynchronizacja / ponowne programowanie pilota centralnego zamka Renault Clio, Kangoo, Master
    1. Turn Ignition OFF / wyłącz zapłon

    2. Press the central door locking button for more than 5 seconds. Note :
    the door should lock then unlock / Naciśnij przycisk centralnego ryglowania (ten obok lewarka biegów) na ponad 5 sekund - drzwi powinny się zaryglować i odryglować

    3. When this happens, 10 seconds is allowed and the immobiliser warning
    light illuminates / od teraz masz 10 sekund na programowanie kluczyka - lampka immobilizera świeci się na desce

    4. Press the remote control once, the doors should lock and unlock / naciśnij przycisk ryglowania na pilocie kluczyka - drzwi powinny się zaryglować i odryglować

    5. Repeat for second remote if required / powtórz dla zaprogramowania kolejnego kluczyka/pilota - u mnie nie zadziałało, musiałem powtórzyć CAŁĄ procedurę.

    6. Check the remote control unlocks and locks the doors / sprawdź działanie pilota/ów"

    próbowałem 2x, ale kluczyk dalej nie reaguje.

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak sobie z tym poradzić?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    zajedż do kogoś na kompa , skąd jesteś , to kogoś polece
  • Poziom 9  
    Wrocław.

    Walczyłem z tym jeszcze wczoraj... krótkie podsumowanie i moje wnioski.

    W tym modelu Renault Thalia 1,4RT, ten immobilizer jest bardzo awaryjny (w lecie jak jest gorąco, to nawet mi nie rozpoznaje kluczyka nr.1 - działa tylko centralny z alarmem). Wtedy po krótkiej wymianie ciosów... ustępuje za 5x i rozpoznaje kluczyk nr.1 ;)

    Co do kluczyka nr.2 ani immobilizer go nie rozpoznaje, ani centralny zamek.

    Z tego to czytam, to serwisy najczęściej kopiują sygnał centralnego zamka, a nie immobilizera, stąd mój pomysł, żeby ten immobilizer w ogóle odłączyć z samochodu i zostawić sam alarm z centralnym.

    Po co mi immobilizer w takim starym samochodzie, nikt go nie ruszy, jest tak stary, że jedynie atrakcyjny dla autokomisów - otrzymuję od nich kartki za szybę, "kupię na części" :)

    Tylko czy ja czegoś nie popsuję rozłączając immobilizer.
    Anyway... na allegro, za sam autoalarm-centralny krzyczą 50 zł...
  • Poziom 17  
    zapraszam do mojej firmy www.diagnostic-car.pl , podłacze pod kompa sprawdze usterke , wygląda mi ,że klucze padły mam w ofercie nowe klucze , docinam i programuje od ręki
  • Poziom 9  
    Nie wywalałem imo, zaprogramowałem 2 kluczyk po wymianie transpondera w hali targowej we Wrocławiu, całość 50 zl.