Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creativ inspire p5800 - Grają tylko 2 głośniki

09 Lut 2014 00:01 1863 3
  • Poziom 2  
    Hej
    Wiem, że jest już parę takich tematów ale wydaje mi się, że mój problem jest troche inny :D
    Głośniki to Creative inspire p5800. Mam płytę główną MSI z77a-g43, Windows7. NIE MAM KARTY DZWIĘKOWEJ
    Podłączyłem sobie te głośniczki a problem, leży w tym, że gdy puszczam muzykę z YouTube, mp3 grają tylko 2 głośniki i subwoofer. Ze sterownikami do płyty głównej był program Menadżer Realtek HD Audio, testowałem na nim głośniki i po kolei głos wydawał z siebie każdy głośnik. Co zrobić aby grały wszystkie głośniki ? Czy potrzebna jest karta dźwiękowa ? Jestem kompletnie zielony w tych tematach ...
  • Poziom 39  
    PUSZYSTY napisał:
    NIE MAM KARTY DZWIĘKOWEJ

Nie masz? to pod co podłączasz głośniki pod powietrze? :D masz tylko zintegrowaną z płytą główną.

Jeżeli chodzi to mp3 to Aimp i jetaudio odtwarza dźwięk we wszystkich głośnikach. Do winampa trzeba dogrywać wtyczkę.
    W firefox dźwięk 5.1 na youtube działa - mój brat ma głośniki 5.1 i jest tam ok nie wiem jak inne przeglądarki.

Dodano po 7 [minuty]:

I doinstaluj sobie to może się przydać:
    http://www.dobreprogramy.pl/AC3Filter,Program,Windows,13191.html
  • Poziom 10  
    Na spokojnie, każdy głośnik działa, ale tylko przy odtwarzaniu mp3'ek i np. na YouTube grają tylko dwa ?

Odnosząc się do podobnego tematu na forum Creative.
    Link

wnoszę że może przyczyną jest źródło dźwięku. Kiedy gra ono w Stereo mogą nie działać pozostałe głośniki poza standartowymi L-R. Sprawdź 1080p czy chociaż ustawienia dźwięku - urządzenia wyjściowe. W encancments możesz znaleźć jakieś cuda, etc., w Advanced polepsz jakość dźwięku na studyjną.

Nie mam pomysłu bo to dość dziwny problem. Ale spróbować nie zaszkodzi. ;)

EDIT:
    Link