Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

EPSON EMP-X3 - Źle wyświetlane kolory

Mathevp 09 Lut 2014 00:34 2163 8
  • #1 09 Lut 2014 00:34
    Mathevp
    Poziom 19  

Witam,

Dostałem w prezencie praktycznie nowy projektor EPSON EMP-X3.
    Kolega powiedział mi, żebym wziął sobie go na części "bo lampa jest zepsuta i się nie opłaca naprawiać".
    Podłączyłem urządzenie i nie jestem pewny czy to na pewno jest uszkodzona lampa.

W wyświetlanym obrazie przeważa kolor różowy (praktycznie wszystko co powinno być szare jest różowe), najsłabiej wyświetlany jest kolor zielony - praktycznie nie jest widoczny.
    Poniżej zamieszczam zdjęcie z tego co wyświetla projektor oraz ekranu laptopa.
    Niestety w temacie projektorów jestem "zielony" więc będę zobowiązany za sugestię co to może być a dalej postaram się dać sobie radę sam.

EPSON EMP-X3 - Źle wyświetlane kolory EPSON EMP-X3 - Źle wyświetlane kolory
    Pozdrawiam
    M

0 8
  • #3 09 Lut 2014 12:07
    Mathevp
    Poziom 19  

Menu wyświetlane jest OK, między innymi dlatego coś mi tu nie gra.

Kupić nową lampę i wymienić aby przekonać się, że to nie było to jakoś mi nie pasuje ;-)

Pozdr.
    M

0
  • #5 09 Lut 2014 15:15
    Mathevp
    Poziom 19  

Menu jest szaro niebieskie i rzeczywiście takie jest a przypadku gdy podaję sygnał RGB to wyświetlany szary jest różowy.

W menu znalazłem tylko jeden moment gdy jest element zielony (mały przycisk przy wyłączaniu który według mnie jest zielony, niestety jest tak mały, że mogę się mylić.

Przewód RGB sprawny.

Spróbuję podać sygnał s-video ale muszę poszukać przewodu.

Pozdr
    M

PS> można jakoś sprawdzić samą lampę?
    M

0
  • #6 12 Lut 2014 20:07
    Mathevp
    Poziom 19  

Witam,