Witam!
Nissan Micra 1.4 16V K12 po nocy spędzonej na zewnątrz, nie chce odpalić.
Trzeba go kręcić 5 - 7 razy i załapuje. Później do końca dnia jest ok, dopala odrazu.
W momencie kiedy nie chce odpalić pompa paliwa działa, wtryskiwacze się otwierają, zasilanie i masa na cewkach jest, brakuje tylko impulsów wysterowania cewek zapłonowych.
Wg schematów cewki są sterowane bezpośrednio ze sterownika.
Sterownik suchy i czysty.
Brak zapamiętanych błędów.
Czy immobiliser może odcinać tylko impulsy na cewki?
Podczas kręcenia i nie odpalania, obrotomierz podnosi się normalnie.
Czy jednak sterownik będzie do wymiany?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.
Nissan Micra 1.4 16V K12 po nocy spędzonej na zewnątrz, nie chce odpalić.
Trzeba go kręcić 5 - 7 razy i załapuje. Później do końca dnia jest ok, dopala odrazu.
W momencie kiedy nie chce odpalić pompa paliwa działa, wtryskiwacze się otwierają, zasilanie i masa na cewkach jest, brakuje tylko impulsów wysterowania cewek zapłonowych.
Wg schematów cewki są sterowane bezpośrednio ze sterownika.
Sterownik suchy i czysty.
Brak zapamiętanych błędów.
Czy immobiliser może odcinać tylko impulsy na cewki?
Podczas kręcenia i nie odpalania, obrotomierz podnosi się normalnie.
Czy jednak sterownik będzie do wymiany?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.