Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja internetowa- podłączenie kamer cyfrowych do laptopa.

darexm559 10 Lut 2014 01:26 1230 7
  • #1 10 Lut 2014 01:26
    darexm559
    Poziom 7  

Witam mam zamiar założyć telewizję lokalną transmitującą różne imprezy z mojego miasta przez internet i mam mały problem aczkolwiek posiadam kamerę sony HXR200E i lustrzankę nikon d5100 i nie mam pojęcia jak podłączyć je do laptopa aby z laptopa by mógł transmitować filmy LIVE do internetu.
    Myślałem na jakimiś adapterami lub konwerterami ale niestety jestem w tym zielony :(
    Ma toś jakiś pomysł/propozycję ??

0 7
  • #2 10 Lut 2014 01:49
    mtaton
    Poziom 21  

Kamera ma funkcje pokazywania obrazu na żywo na TV ?

0
  • #3 10 Lut 2014 15:49
    darexm559
    Poziom 7  

kamera (sony) posiada wyjście hdmi i chinch i tym podobnie w nikonie .

Najbardziej mi zależy aby urządzenie które by przekazywało obraz do komputera miał końcówkę chincha a nie jakiś innych wejść.

0
  • #4 10 Lut 2014 20:57
    mtaton
    Poziom 21  

To trzeba dokupić kartę TV do komputera podpiąć kamerę i łapać obraz na monitor, następnie programem do steamowania typu OBS przechwycić okno z obrazem z kamery i puścić Live np. na Twitch.tv lub innych tego typu stronach.

0
  • #6 10 Lut 2014 22:12
    mtaton
    Poziom 21  

Nie wiadomo czy urządzenie pozwala na podgląd na żywo z kamery, a nie jedynie zgranie na dysk czegoś co już jest nagrane.

0
  • #7 10 Lut 2014 23:39
    darexm559
    Poziom 7  

hmmm ... no ok dziękuje bardzo za rady :)
    Pozdrawiam

0
  • #8 10 Lut 2014 23:53
    anmedia
    Poziom 39  

darexm559 napisał:
    Nadał by się ?

Dobry zart jak na dzisiaj. Ten grabber nadaje sie wylacznie do zgrania materialu z VHS i to nie dluzszego niz 20 minut.