Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Sprinter 312D rok 1999 - podłączenie centralnego zamka.

teges 02 Apr 2005 17:32 5118 3
  • #1
    teges

    Level 21  
    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję.
  • #2
    carrier
    Car alarms specialist
    teges wrote:
    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję.


    Pod fotelem kierowcy jest sterownik centralnego zamka. musisz przeciąć przewody od silników siłownika (4 przewody wychodzące z tego samego miejsca na sterowniku) i dołożyć przekaźkiki. Podłącz je tak by przewód ze sterownika wchodził na NC, COM do siłowników, a NO do stałego +. I jak podasz na przekaźnik sygnał z alarmu to przekaźnik rozłączy obwód i poda na siłowniki +, wtedy wszystkie siłowniki zrobia ruch. Analogicznie podłącz otwieranie.

    Pozdro Michał
  • #3
    teges

    Level 21  
    carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo cię proszę o odpowiedż
  • #4
    carrier
    Car alarms specialist
    Oczywiście możesz użyć przekaźników z alarmu. Nie ma co rozpisywać przewodów z siłownika bo w sprinterze siłownik pełni po części role sterownika zamka i najlepiej wpiąć się przy sterowniku pod siedzeniem kierowcy. Omijasz wtedy cały sterownik bez wnikania w logike działania modułu.

    Pozdro