Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Sprinter 312D rok 1999 - podłączenie centralnego zamka.

teges 02 Apr 2005 17:32 5367 3
Optex
  • #1
    teges

    Level 21  
    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję.
  • Optex
  • #2
    carrier
    Car alarms specialist
    teges wrote:
    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję.


    Pod fotelem kierowcy jest sterownik centralnego zamka. musisz przeciąć przewody od silników siłownika (4 przewody wychodzące z tego samego miejsca na sterowniku) i dołożyć przekaźkiki. Podłącz je tak by przewód ze sterownika wchodził na NC, COM do siłowników, a NO do stałego +. I jak podasz na przekaźnik sygnał z alarmu to przekaźnik rozłączy obwód i poda na siłowniki +, wtedy wszystkie siłowniki zrobia ruch. Analogicznie podłącz otwieranie.

    Pozdro Michał
  • Optex
  • #3
    teges

    Level 21  
    carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo cię proszę o odpowiedż
  • #4
    carrier
    Car alarms specialist
    Oczywiście możesz użyć przekaźników z alarmu. Nie ma co rozpisywać przewodów z siłownika bo w sprinterze siłownik pełni po części role sterownika zamka i najlepiej wpiąć się przy sterowniku pod siedzeniem kierowcy. Omijasz wtedy cały sterownik bez wnikania w logike działania modułu.

    Pozdro