Sytuacja wygląda tak.
Pojawiły się luzy wzdłużne na turbo.
Zostało wymienione na regenerowaną.
Po zamontowaniu delikatnie ale słyszalnie gwiżdże (wyje), najbardziej podczas przyspieszania. Prawie nie słyszalne na jałowym biegu i luzie. Turbo ( to nowe) wyglądało ok, żadnych luzów itd.
Czy jest możliwa jakaś inna przyczyna niż sprężarka?
Czy mechanik popełnił jakiś błąd coś nie dokręcił?
Przejechałem raptem 5km.
Dodatkowo wyskoczył błąd na 5 biegu Injection Fault.
Wiem że to błąd wtryskowy, wtryski nawiasem mówiąc były wymieniane miesiąc temu.
Czy jedno z drugim może mieć związek?
Pojawiły się luzy wzdłużne na turbo.
Zostało wymienione na regenerowaną.
Po zamontowaniu delikatnie ale słyszalnie gwiżdże (wyje), najbardziej podczas przyspieszania. Prawie nie słyszalne na jałowym biegu i luzie. Turbo ( to nowe) wyglądało ok, żadnych luzów itd.
Czy jest możliwa jakaś inna przyczyna niż sprężarka?
Czy mechanik popełnił jakiś błąd coś nie dokręcił?
Przejechałem raptem 5km.
Dodatkowo wyskoczył błąd na 5 biegu Injection Fault.
Wiem że to błąd wtryskowy, wtryski nawiasem mówiąc były wymieniane miesiąc temu.
Czy jedno z drugim może mieć związek?