Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pralka 8 / 9kg: BEKO WMB 91242LC czy LG F12B8TD1

14 Feb 2014 19:23 2685 6
  • Level 7  
    Chciałem dopisać w temacie, ale jest zablokowany.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=13220611#13220611

Szukam dużej pralki, bez specjalnych bajerów, obroty min. 1200, cena max 1500zł. Na ciszy mi nie zależy bo i tak będzie w kotłowni. Wstępnie wybrałem 3 modele:

BEKO WMB 91242LC
    A++, zdecydowanie najtańsza, 9 kg,najważniejsze 5 lat gwarancji, duże drzwi ~1300zł (nie mam doświadczenia z marką)
    Gwarancja i cena sprawiają że to zdecydowany faworyt. Czy ma rozbieralny bęben?
    Kolego Sebastian_M26 możesz się wypowiedzieć na temat kupionej pralki?

LG F12B8TD1
    A+++, direct drive 6 motion, 10 lat gw. na silnik,
    8kg cena ~1500

Bosch Maxx 8 WAK24240PL
    - Aqua Stop,
    - A+++, blachy "antywibracyjne" , żadnych bajerów,
    - cena ~1650

Może ktoś pomóc?
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 18  
    Beko 91242lc, Cicha, dużo programów, 5 lat gwarancji, brak wibracji przy wirowaniu. Minus to zbyt niska prędkość maksymalna i zbyt krótkie wirowanie z max obrotami.
    Za cenę 1200 parę, jesteśmy bardzo zadowoleni. Jak masz pytania to pisz.
  • Level 7  
    Dzięki za wypowiedź, akurat na porządnym odwirowaniu mi zależy. Szukałem pralek z 1400 obrotów, ale wybór mały, no i nie wiem jak z ich trwałością. Zresztą do tej pory wystarczało mi 1000.
    Nie da się w niej ustawić po praniu samego odwirowania na 1200?

Generalnie za tą cenę (i 5 letnią gwarancją) chyba i tak jest nie do pobicia.

I jeszcze jedno, jak się sprawują te duże drzwi i ogromny bęben? Rzeczywiście da radę wyprać kołdrę?
  • Level 11