Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pilarka stihl - gaśnie na większych obrotach

reksioo28 14 Feb 2014 21:59 6450 11
  • #1
    reksioo28
    Level 9  
    Witam. Pilarka gaśnie po dodaniu gazu za każdym razem. Stało się to po wymianie wszystkich uszczelek i membran w gaźniku.
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    reksioo28
    Level 9  
    Tak, wszystko jak się należy. Ustawienia są odpowiednie.
  • #4
    anet870
    Level 26  
    Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    reksioo28
    Level 9  
    Nie wymądrzam się tylko denerwują mnie ludzie którzy tutaj się udzielają a nie pomagają. W przeciwieństwie do Ciebie. A więc jest to model 023 stihl. Wymieniłem membranę i uszczelki iż byle już w złej kondycji jak i również ciężko było ją ustawić by chodziła równo na biegu jałowym. Po tej wymianie zaczęła gasnąć przy zwiększaniu obrotów. Po przełożeniu kolejności uszczelki z membraną pilarka zaczęła się zalewać aż mieszanka wydostaje się tłumikiem
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    kamilo23
    Level 21  
    Dobrze założyłeś dźwignię iglicy oraz iglicę?
  • #9
    reksioo28
    Level 9  
    Tak nie szło ustawić. Gaźnik wyczyściłem a co do iglicy założyłem poprawnie. Zakupiłem cały komplet uszczelek i membran nie które są bardzo podobne mówię o tych które są wykonane jakby z takiej sztywnej folii może nie ta włożylem
  • #10
    shinto
    Level 18  
    Witam. Sprawdź uszczelniacze wału, a potem odkręć tłumik i sprawdź cylinder, tłok i pierścienie. Może już czas na ich wymianę i gaźnik nie ma tu nic do rzeczy?
  • #11
    bunny27
    Level 10  
    Witam.jeżeli dostaje zbyt dużo paliwa to przyczyną może być membrana sterująca lub zawór iglicowy.Należy sprawdzić czy zawór jest szczelny i czy się nie zawiesza,pod dźwigienką powinna znajdować się sprężynka,która go zamyka. Dźwignia zaworu powinna być ustawiona na równo z brzegami gaźnika,następnie zakładamy uszczelkę,a na nią membranę sterującą(to ta z metalowym kółkiem) foliowa membrana to membrana pompująca paliwo,ją zakładamy w odwrotnej kolejności- najpierw membrana potem uszczelka.
  • #12
    krysti
    Level 11  
    Mam pytanie może trochę z innej beczki. Czym przykleić płytki zamykające, ponieważ zszedł mi z nich klej?