Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pilarka stihl - gaśnie na większych obrotach

reksioo28 14 Feb 2014 21:59 8022 11
  • #1
    reksioo28
    Level 9  
    Witam. Pilarka gaśnie po dodaniu gazu za każdym razem. Stało się to po wymianie wszystkich uszczelek i membran w gaźniku.
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    reksioo28
    Level 9  
    Tak, wszystko jak się należy. Ustawienia są odpowiednie.
  • #4
    anet870
    Level 26  
    Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    reksioo28
    Level 9  
    Nie wymądrzam się tylko denerwują mnie ludzie którzy tutaj się udzielają a nie pomagają. W przeciwieństwie do Ciebie. A więc jest to model 023 stihl. Wymieniłem membranę i uszczelki iż byle już w złej kondycji jak i również ciężko było ją ustawić by chodziła równo na biegu jałowym. Po tej wymianie zaczęła gasnąć przy zwiększaniu obrotów. Po przełożeniu kolejności uszczelki z membraną pilarka zaczęła się zalewać aż mieszanka wydostaje się tłumikiem
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    kamilo23
    Level 21  
    Dobrze założyłeś dźwignię iglicy oraz iglicę?
  • #9
    reksioo28
    Level 9  
    Tak nie szło ustawić. Gaźnik wyczyściłem a co do iglicy założyłem poprawnie. Zakupiłem cały komplet uszczelek i membran nie które są bardzo podobne mówię o tych które są wykonane jakby z takiej sztywnej folii może nie ta włożylem
  • #10
    shinto
    Level 18  
    Witam. Sprawdź uszczelniacze wału, a potem odkręć tłumik i sprawdź cylinder, tłok i pierścienie. Może już czas na ich wymianę i gaźnik nie ma tu nic do rzeczy?
  • #11
    bunny27
    Level 10  
    Witam.jeżeli dostaje zbyt dużo paliwa to przyczyną może być membrana sterująca lub zawór iglicowy.Należy sprawdzić czy zawór jest szczelny i czy się nie zawiesza,pod dźwigienką powinna znajdować się sprężynka,która go zamyka. Dźwignia zaworu powinna być ustawiona na równo z brzegami gaźnika,następnie zakładamy uszczelkę,a na nią membranę sterującą(to ta z metalowym kółkiem) foliowa membrana to membrana pompująca paliwo,ją zakładamy w odwrotnej kolejności- najpierw membrana potem uszczelka.
  • #12
    krysti
    Level 11  
    Mam pytanie może trochę z innej beczki. Czym przykleić płytki zamykające, ponieważ zszedł mi z nich klej?