Jestem "szczęśliwym" posiadaczem SENCOR SLE3209M4 i miałem podobny problem jak kolega naprawa tv w tym temacie.
Telewizor jest jeszcze na gwarancji.
Raz pojechał do "naprawy" i na chwile pomogła zmiana oprogramowania, choć nie można było po zmianie oprogramowania ustawić equalizera dźwięku, ale działał dźwięk i normalnie się uruchamiał.
Po jakimś czasie użytkowania usterka tak jakby powróciła tylko z innymi objawami.
Telewizor przy uruchamianiu przestał uruchamiać się z napisem SENCOR, oraz zaczął się zawieszać i uruchamiać raz na jakiś czas, oraz gdy uda się uruchomić TV podczas oglądania czasami pojawia niebieski ekran z napisem "Brak sygnału", oraz czasami przestaje odpowiadać na pilota.
Stąd moja prośba o przesłanie Firmware do tego modelu telewizor.
Może przeflashowanie Firmware pomoże, to nie będę musiał czekać aż trzech tygodni na "naprawę" usterki.
Z góry dziękuje.
Edit:
Dziękuję koledze zdzich42 za podesłanie firmware oraz za schemat, który na pewno się przyda w razie nieuznania gwarancji.
Niestety przeflashowanie nie pomogło i jutro TV zostanie oddany do "naprawy" gwarancyjnej i zobaczymy czy naprawią TV w ramach gwarancji.
Telewizor jest jeszcze na gwarancji.
Raz pojechał do "naprawy" i na chwile pomogła zmiana oprogramowania, choć nie można było po zmianie oprogramowania ustawić equalizera dźwięku, ale działał dźwięk i normalnie się uruchamiał.
Po jakimś czasie użytkowania usterka tak jakby powróciła tylko z innymi objawami.
Telewizor przy uruchamianiu przestał uruchamiać się z napisem SENCOR, oraz zaczął się zawieszać i uruchamiać raz na jakiś czas, oraz gdy uda się uruchomić TV podczas oglądania czasami pojawia niebieski ekran z napisem "Brak sygnału", oraz czasami przestaje odpowiadać na pilota.
Stąd moja prośba o przesłanie Firmware do tego modelu telewizor.
Może przeflashowanie Firmware pomoże, to nie będę musiał czekać aż trzech tygodni na "naprawę" usterki.
Z góry dziękuje.
Edit:
Dziękuję koledze zdzich42 za podesłanie firmware oraz za schemat, który na pewno się przyda w razie nieuznania gwarancji.
Niestety przeflashowanie nie pomogło i jutro TV zostanie oddany do "naprawy" gwarancyjnej i zobaczymy czy naprawią TV w ramach gwarancji.