Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze

15 Feb 2014 12:54 6174 7
  • Level 2  
    Mam problem,nie grzeje mi bojler,zdemontowałem pokrywkę i kabel od czujnika termostatu jest bez gumy,goły i osmolony ,nie mam omomierza,żeby sprawdzić czy grzałki grzeją,czy żeby to sprawdzić mogę podłączyć bojler do prądu i sprawdzić czy grzeje wodę,czy aby to zrobić,muszę ten czujnik odłączyć z termostatu,nie znam się na tym,tyle wiem co wyczytałem na forach.
    Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 24  
    To nie czujnik i kabel tylko kapilara gazowa. Przynajmniej tak wygląda, za to przewody są uszkodzone i przed podłączaniem czegokolwiek przydało by się zmierzyć czy nie ma przebicia itd. Chiński miernik kosztuje niewiele a "fazerem" za 8zł też można sprawdzić ciągłość grzałki. Bojler cały czas pracował i przestał grzać?
  • Level 2  
    Bojler przedwczoraj nie grzał,woda tylko letnia,wczoraj wywaliło korki i się kabel osmolił .
  • Level 24  
    Przewody do sprawdzenia/wymiany, potem rezystancja grzałki i jej izolacja a na koniec termostat. Dobrze by było jak by to sprawdzał ktoś kto wie co robi.
  • Level 2  
    dzięki za pomoc ,był znajomy sprawdził i niby grzałki dobre ,ale jak podłączył bezpośrednio zaczęło iskrzyć ,więc grzałka i termostat do wymiany ,wie ktoś może jaki to koszt ?bo moge kupić używany bojler za 50 zł .Mój to -elektromet mister 80 l
  • Level 2