Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze

**Tony Montana** 15 Lut 2014 12:54 4425 7
  • #1 15 Lut 2014 12:54
    **Tony Montana**
    Poziom 2  

Mam problem,nie grzeje mi bojler,zdemontowałem pokrywkę i kabel od czujnika termostatu jest bez gumy,goły i osmolony ,nie mam omomierza,żeby sprawdzić czy grzałki grzeją,czy żeby to sprawdzić mogę podłączyć bojler do prądu i sprawdzić czy grzeje wodę,czy aby to zrobić,muszę ten czujnik odłączyć z termostatu,nie znam się na tym,tyle wiem co wyczytałem na forach.
    Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze Osmolony kabel od czujnika termostatu w bojlerze

0 7
  • #2 15 Lut 2014 13:03
    Fazi87
    Poziom 24  

To nie czujnik i kabel tylko kapilara gazowa. Przynajmniej tak wygląda, za to przewody są uszkodzone i przed podłączaniem czegokolwiek przydało by się zmierzyć czy nie ma przebicia itd. Chiński miernik kosztuje niewiele a "fazerem" za 8zł też można sprawdzić ciągłość grzałki. Bojler cały czas pracował i przestał grzać?

0
  • #3 15 Lut 2014 13:31
    **Tony Montana**
    Poziom 2  

Bojler przedwczoraj nie grzał,woda tylko letnia,wczoraj wywaliło korki i się kabel osmolił .

0
  • #4 15 Lut 2014 18:44
    Fazi87
    Poziom 24  

Przewody do sprawdzenia/wymiany, potem rezystancja grzałki i jej izolacja a na koniec termostat. Dobrze by było jak by to sprawdzał ktoś kto wie co robi.

0
  • #5 18 Lut 2014 18:41
    **Tony Montana**
    Poziom 2  

dzięki za pomoc ,był znajomy sprawdził i niby grzałki dobre ,ale jak podłączył bezpośrednio zaczęło iskrzyć ,więc grzałka i termostat do wymiany ,wie ktoś może jaki to koszt ?bo moge kupić używany bojler za 50 zł .Mój to -elektromet mister 80 l

0
  • #6 18 Lut 2014 18:59
    signalsat
    Poziom 2