Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Liceum vs Technikum -programista

15 Lut 2014 13:18 5172 26
  • Poziom 2  
    Witam
    mam wielki problem z wybraniem szkoły ponadgimnazjalnej. Obecnie jestem uczniem klasy 3 gimnazjum. Jaka szkoła byłaby najlepsza ,żeby dobrze mnie nauczyli programowania, żeby to też było opłacalne. Chodzi mi o szkołę w Rzeszowie.

Proszę o pomoc !
    Z góry dziekuję
  • IGE-XAO
  • Poziom 23  
    Myślę, że jest to pytanie retoryczne żeby nie powiedzieć kuriozalne. Sądzę, że możesz sobie sam odpowiedzieć, a jeżeli nie to poprzeglądaj sobie "oferty" szkół między którymi wybierasz i zobaczysz gdzie Cię nauczą. A swoją drogą to nie słyszałem już od kilku dobrych lat o liceum profilowanym (technicznym), a szkoda...
  • Poziom 32  
    Żadna szkoła nie nauczy cię programowania. Nikt cię niczego nie nauczy, nauczyć się można tylko samemu.
  • IGE-XAO
  • Poziom 32  
    Tak, ale nie ograniczałbym się do YouTube. Jest ogromna liczba darmowych kursów i ebooków na wszystkich poziomach zaawansowania, które pozwolą wystartować. Ale w rzeczywistości jedyną skuteczną metodą jest po prostu próbować pisać samemu programy. Nie jest to prosta i szybka droga, ale innej nie ma, a każdy zaczynał od "Hello World!", wypisywania wprowadzonego tekstu w pętli i innych programów na podobnym poziomie.

Nawiasem mówiąc spodziewaj się, że w każdym porządnym liceum będą wymagali bardziej tego, że to ty się czegoś sam nauczysz, a nie nauczania cię na siłę. Zapomnij o zwrocie "nauczą mnie".
  • Poziom 33  
    W obu ze szkół pokażą Ci tylko podstawy. Reszta zależy od Ciebie. Technikum jest o tyle lepsze od liceum, że mogą Ci dorzucić jakieś dodatkowe przedmioty, związane z elektroniką np.
    Resztę napisał kolega wyżej.
  • Poziom 23  
    McMonster napisał: