Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny Onkyo D1R - wymiana głośników niskotonowych

jankes91 15 Lut 2014 13:37 1497 4
  • #1 15 Lut 2014 13:37
    jankes91
    Poziom 11  

Witam, mam takie oto kolumny: http://audio-database.com/ONKYO/speaker/d-1r-e.html
    Kiedyś użytkowałem je pod wzmacniaczem bez zabezpieczeń i pewnego razu niestety chyba jakiś prąd stały poszedł na jedną stronę i jedna kolumna została uszkodzona. Myślałem, że już całkiem po niej, ale okazało się, że uszkodzony jest tylko głośnik niskotonowy.
    Myślałem o tym, by zawieść to do jakiegoś serwisu, żeby może naprawili ten uszkodzony głośnik. Chociaż chyba lepszym pomysłem jest jego całkowita wymiana. Co sądzicie? Nie znam się na tym zbytnio, ale myślę, że dałbym radę wymienić głośniki niskotonowe w tym zestawie. Pozostaje tylko kwestia ich doboru. Oczywiście chciałbym, by były parametrami maksymalnie zbliżone do oryginalnych, ale jaki producent, model? Poradzicie coś? Pozdrawiam.
    Kolumny Onkyo D1R - wymiana głośników niskotonowych Kolumny Onkyo D1R - wymiana głośników niskotonowych Kolumny Onkyo D1R - wymiana głośników niskotonowych

0 4
  • #2 15 Lut 2014 16:40
    398216
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 15 Lut 2014 17:28
    jankes91
    Poziom 11  

I to jest jakaś odpowiedź. A ile razy o tym można? Pewnie jeszcze wiele. To chyba nie jest forum tylko i wyłącznie dla absolutnych znawców, ale również dla takich laików, jak ja, więc wolałem zadać banalne pytanie, niż zrobić po swojemu, czyli spróbować kupić jakieś głośniki. Teraz już wiem, że zrobiłbym źle.
    Zatem udam się do jakiegoś serwisu i oddam to komuś, kto zna się na rzeczy. Tak przy okazji, może zna ktoś dobry serwis zajmujący się przewijaniem głośników w Płocku bądź we Włocławku?

0
  • #4 15 Lut 2014 17:42
    398216
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 26 Maj 2014 19:38
    xxpiotr123xx
    Poziom 2