Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UE46ES6570 - Połączenie bezprzewodowe z routerem

karolrybnik 15 Lut 2014 18:23 2910 12
  • #1 15 Lut 2014 18:23
    karolrybnik
    Poziom 10  

    Witam. Od roku jestem w posiadaniu telewizora marki Samsung model UE46ES6570. Przez cały ten czas telewizor był podłączony do routera za pomocą kabla i wszystki śmigało tak jak powinno. Od wczoraj router musiał trafić do innego pokoju i telewizor musi być połączony z routerem bezprzewodowo. No i tu zaczynają się schody, bo TV za żadne skarby nie chce połączyć się z routerem. Nie tylko z moim, próbowałem też z innymi sieciami, z hot spotem z telefonu i nic. Przejrzałem Internet, poczytałem i nic. Dużo osób miało ten problem, ale rozwiązania przez nich stosowane u mnie nie działają. Router mam na pewno dobrze skonfigurowany, bo inne urządzenia łączą się z nim bez problemu, hasło wpisane dobrze, filtrowanie MAC też dobrze ustawione. Próbowałem wyłączać blokady w routerze, wyłączałem hasło, filtrowanie MAC i nic. Zaktualizowałem też firmware w telewizorze i nic. Po kablu dalej wszystko działa tak jak powinno, a bezprzewodowo nie i koniec. Ręce już mi opadają i nie mam koncepcji co dalej.

    Ostatecznie kupię repeater z wyjściem RJ-45 i tak powinno hulać, ale to chyba nie o to chodzi.

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc

    0 12
  • #2 15 Lut 2014 18:28
    macieja
    Poziom 24  

    Witaj , w ruterze mac clone . W tv sieć i dalej według wskazówek.

    0
  • #3 15 Lut 2014 18:38
    karolrybnik
    Poziom 10  

    A mógłbyś jaśniej o tym klonie? :)
    Mam sklonowany adres MAC komputera, żeby dostawca Internetu widział ten MAC kompa, bo inaczej nie działa

    0
  • #4 15 Lut 2014 19:12
    macieja
    Poziom 24  

    Ustawienia rutera 192.168.0.1 zakładka mac clone clone addres to i save

    0
  • #5 15 Lut 2014 19:21
    karolrybnik
    Poziom 10  

    Niestety to nie pomogło, próbowałem też włączać i wyłączać w routerze DHCP, przypisywać do TV IP. Telewizor nie może dostać adresu IP, jak jest ustawiony żeby pobierał IP automatycznie to ma adres 169.254... a takiego mieć nie powinien :/
    Nie mam już siły na ten złom

    0
  • #6 15 Lut 2014 19:35
    darkomanta
    Poziom 14  

    Klonowaniu dajcie spokój. Skoro po kablu net hula to mac clone jest ok.

    0
  • #7 15 Lut 2014 19:40
    karolrybnik
    Poziom 10  

    A jakieś inne koncepcje? Czemu TV nie może dostać poprawnego adresu IP?

    0
  • #8 15 Lut 2014 19:52
    grubs
    Poziom 32  

    Ale piszesz że masz ustawione filtrowanie mac. Więc musisz tam dopisać adres mac TV który znajdziesz w ustawieniach.
    Jak dajesz diagnostykę sieci to w ogóle jest widoczna sieć z poziomu TV?
    Co się dzieje przy próbie łączenia?

    0
  • #9 15 Lut 2014 19:59
    macieja
    Poziom 24  

    A wo gule TV wykrywa Ci ruter?

    0
  • #10 15 Lut 2014 20:16
    karolrybnik
    Poziom 10  

    Filtrowanie MAC mam dobrze ustawione i mam tam dodany adres MAC TV. Z resztą z wyłączonym filtrowaniem też nie działa :/
    TV wykrywa moją sieć i wszystkie inne, ale z żadną się nie łączy. Nie może z żadnej sieci dostać adresu IP. Wpisanie na sztywno też nie pomaga.
    To musi być wina telewizora, niestety

    0
  • #11 15 Lut 2014 20:31
    Grzegorz740
    Poziom 27  

    Spróbuj zresetować router przyciskiem umieszczonym z tyłu routera i ponownie go skonfigurować. Przed konfiguracją zrób sobie zrzuty ekranu abyś miał łatwiej z konfiguracją. Może to pomoże rozwiązać twój problem.

    Nie do końca to musi być coś z TV. Miałem podobny przypadek tylko nie z TV a z laptopem. Na kablu działał a na WiFi nie. Pomogło zresetowanie routera i ponowna konfiguracja.

    0
  • #12 02 Mar 2014 11:15
    karolrybnik
    Poziom 10  

    Niestety restart routera nie pomógł.
    TV nie łączy się z żadną siecią. Myślę o wgraniu wcześniejszej wersji oprogramowania w TV, ale nie mogę znaleźć wcześniejszych wersji. Na stronie Samsunga jest tylko ostatnia wersja :/

    0
  • #13 26 Mar 2014 18:39
    karolrybnik
    Poziom 10  

    No i naprawione.
    Po wielu próbach zadzwoniłem do serwisu Samsunga i zamówiłem serwis gwarancyjny w domu. Technik po przyjeździe i po przejściu przez dwu minutowy konfigurator stwierdził, że to na pewno wina routera :/
    Myślałem, że krew mnie zaleje...
    Na szczęście przekonałem go, że ruter jest w porządku.
    Technik stwierdził, że może "spróbować jeszcze jednej rzeczy". Rozkręcił TV, wymienił kartę sieciową na nową i jak ręką odjął ;)
    Sieć śmiga, że aż miło

    Pozdrawiam

    0