Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LFP Leszno Pco 25 - Głośna praca pompy

16 Lut 2014 12:59 4554 6
  • Poziom 9  
    Witam na wstępie chciałbym przeprosić za prosty język, którym będę się posługiwał, ale kompletnie nie znam się na hydraulice.

1) Zmartwiła mnie głośna praca powyższej rocznej pompy co. Wcześniej pracowała dużo ciszej. Póki co przestawiłem ją na pierwszy bieg. Za namową instrukcji, spróbowałem ją odpowietrzyć, jednak nie słychać było syku powietrza, od razu kapała woda. Przeczytałem w internecie, że przed pompą powinien znajdować się filtr, u siebie w instalacji go nie dostrzegam - załączam zdjęcie, czy brak filtra spowodował zapchanie się pompy? Czy jeszcze coś mogę zrobić we własnym zakresie, czy lepiej już wzywać fachowca?

2) Korzystając z okazji chciałbym spytać Państwa o temperaturę ogrzewania podłogowego. Wciąż nie mogę znaleźć jaka powinna być maksymalna temperatura, a jaka optymalna. Czy temperatura 45 - 50C jest rzeczywiście za wysoka? Próbowałem ją regulować tym czarno-czerwonym zaworem po lewej stronie pierwszego zdjęcia, ma on skalę ( zaczynając od strony pieca) 1-3-5-7-9-7-5-3-1 (kończąc po stronie obwodu) nie bardzo wiem jak to ustawić i skąd te zdublowane wartości. Może powinienem zmienić temperaturę zasilania na piecu ( wynosi 55C?)

Bardzo dziękuje za pomoc, mam nadzieję, że ktoś zrozumie o co mi chodziło, załączam zdjęcia:)

LFP Leszno Pco 25 - Głośna praca pompy LFP Leszno Pco 25 - Głośna praca pompy LFP Leszno Pco 25 - Głośna praca pompy
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Przecież masz filtr. Przeczyść go.
    LFP Leszno Pco 25 - Głośna praca pompy
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Czarno czerwony to mieszacz. Tylko w jedna strone dziala prawidlowo, a w druga szumi ;) Temperatura w podlodze powinna byc najnizsza mozliwa. Jak wroce ze spaceru to napisze wiecej :)
  • Poziom 9